Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Topic afgesplitst, maar niet zichtbaar in topic (chem?)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
NAV Quote van bericht in een quote anders?
Dit topique is afgesplitst, maar dat staat er niet boven, wat normaal wel het geval is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

klopt, {message_is_firstmessage?} lijkt niet altijd goed gevuld te worden bij afgesplitste topics - ik hoop dat dat in 1.9.3 gefixed is (chem?) of dat er ooit een topic_firstposter_id beschikbaar komt.

Intentionally left blank

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Crisp heeft het niet te maken met dit topic :? : [rml][ Bug / tpl] Merge info niet weergegeven[/rml]
Harm schreef op 11 juni 2004 @ 10:16:
[...]

Het hangt niet samen met FA, hoogstens met de manier waarop ik gebruikmaak van de merge en splittools (beide topics zijn door mij gesplitst/gemerged). Bij laatstegenoemde topic krijg ik namelijk geen melding. Maar goed, dit hangt er waarschijnlijk mee samen welk topic je bij het mergen als parenttopic kiest en welke je als childtopic kiest. Als dat precies verkeerd om is, krijg je de melding in het verkeerde topic; zoals dus in Spel- en tikfoutjes - deel 5 is gebeurd.
ik had het laatst ook al opgemerkt, maar ik weet niet wat daarmee gaat gebeuren, chem heeft het gesloten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 27-06-2004 12:16 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er gaat gewoon iets mis in de DB bij bepaalde splitsingen - message_is_first_message wordt blijkbaar niet altijd correct gecorrigeerd / gezet.
Als ik bijvoorbeeld het 1e bericht van een topic afsplits dan krijgt het originele topic natuurlijk een andere first message, en ik vraag me af of daarbij wel het vlaggetje wordt gezet. Een alternatief zou zijn om te kijken of het de 1e pagina van het topic is, en zo de first_message_poster te achterhalen en te kunnen controleren tegen de topic_poster*.
Blijft echter het feit dat message_is_first_message niet altijd correct bijgewerkt wordt, en ik zelfs nog liever een topic_firstposter_id zou willen hebben op topic-niveau.

* zo had ik het ook de eerste keer geimplementeerd, maar dat gaf problemen bij mensen die de message-volgorde andersom hadden staan in hun prefs. Dan moet ik daar dus ook rekening mee gaan houden wat het geheel natuurlijk wat zwaarder maakt.

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 27-06-2004 14:33 ]

Intentionally left blank

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik zag zojuist nog iets vreemds waarvan ik niet weet of het al gemeld is. In dit topic zijn (blijkbaar) berichten gemerged. Wat daar nou mis mee is? Nou ik heb als voorkeur 50 reacties per pagina. Alleen op pagina #5 krijg ik de melding dat het topic is gemerged of gesplit

:?

(picserver down)

[ Voor 21% gewijzigd door Glashelder op 09-07-2004 12:24 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is een gevolg van een foutieve message_is_first_message in de DB bij 1 van de posts :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

chem: kan jij hier meer over zeggen?

Intentionally left blank

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

hmz, ik zal eens kijken of ik daar wat kan vinden qua bug

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

het probleem is blijkbaar dat message_is_firstmessage niet altijd goed bepaald wordt na een merge of split ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

will be fixed in 1.9.4 heb ik gehoord :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.