Heeft er iemand een filmpje van een bloederige game-scene?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iroQuai
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-07 09:30
Ik moet voor school een presentatie houden over geweld in games. Een betere opening dan een (bloederig) stukje uit een spel te laten zien kon ik me niet bedenken.
Omdat ik de presentatie op school houd en daar geen gweldige computers heb kan ik niet even een spel installeren om iets te laten zien. Ik moet het doen met een filmpje.

Mijn vraag is dan ook, heeft er iemand een filmpje van een realistische shooter waarin veel wordt gemoord, onder één minuut tijd? Ik zat zelf te denken aan spellen als Soldier of Fortune, Max Payne of Half-Life 2. Ik heb wel een beetje rondgezocht maar kon tot nu toe niets bruikbaars vinden.

Zou iemand mij hieraan kunnen helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Een Vergissing Is Meesterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

GTA3,vice city allemaal games die bloederig zijn

als je kijkt op www.gta3.net kun je een tooltje downloaden om een filmpje op te nemen samen met de game

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-10 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zou een trailer oid van een game proberen. Ik heb een trailer van Hitman 2 in gedachte die me best geschikt lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je nog ergens een filmpje van Painkiller vinden.

Och, kiek 'ns: Filmpje van Painkiller. Ahum... Is maar 95 Mb, dus ik heb m niet bekeken, maar hij is rated als ESBR save, dus extreem zal het niet zijn.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

of pak carmagedon. Is vrij veel over te vinden denk ik als je wat gaat zoeken in de archieven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van het spel manhunt, www.manhunt.nl.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Trailer van Manhunt ?
Ik heb 'm niet gezien, maar ik kan me best voorstellen dat die bloederig is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jij moet de presentatie houden en wij moeten een filmpje zoeken? Huiswerkopgaven horen helaas niet thuis op GoT. Ik stel voor dat je zelf even wat demo's opsnort ofzo.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-10 13:54
the good old die by the sword.
de naam zegt al heel veel over de inhoud

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
als je het grofste spel ooit wilt hebben moet je postal 2 trailer downloaden,
is in nl verboden maar ik heb em en ook de multiplayer uitbreiding.

ik zoek eve een link voor je op.

link:

http://www.gopostal.com/postal2/video.php

spel zit btw uit protest in "where is the love" van de black eyed shit.

[ Voor 26% gewijzigd door Solovine op 24-06-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je met deze filmpjes al wel boven de minuut uitkomt, maar je kunt natuurlijk de filmpjes bewerken mer Windows Moviemaker oid. Pas alleen wel op dat je het niet té bloederig maakt, anders heb je weer zo'n anti games iemand er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kon ook een "Zijn games de laatste tijd bloediger geworden en hebben ze een negatieve invloed op de jeugd?" discussietopic maken, zodat het huiswerk gecamoufleerd wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Microkid schreef op 24 juni 2004 @ 22:18:
Jij moet de presentatie houden en wij moeten een filmpje zoeken? Huiswerkopgaven horen helaas niet thuis op GoT. Ik stel voor dat je zelf even wat demo's opsnort ofzo.
Hij moet een presentatie houden en wij hoeven geen filmpje te zoeken, hij vraagt of wij misschien zo een filmpje weten wat hij wat mee kan. Niet of je even een wat voor hem kan gaan zitten doen (8>
En ik denk dat je ook teveel over de regeltjes kan gaan zitten zeuren, die huiswerkregels zijn denk ik meer bedoelt voor de dev corner van GoT.. Dus in de zin van ik moet dit voor school dus zou iemand dat even voor mij kunnen programmeren oid.

[ Voor 27% gewijzigd door Dark_M op 24-06-2004 22:37 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Microkid schreef op 24 juni 2004 @ 22:18:
Dit soort reacties horen ook niet thuis op GoT volgens mij, slotbegging zuigt. Kan de TS er wat aan doen dat hij niet zulke gewelddadige/bloederige games speelt/weet en hier dus kennis van verschillende medegotters voor nodig heeft.

Citeert
Ga dus niet op eigen houtje een user zitten corrigeren of vertellen dat het 'oh zo fout' of onzinnig is of slecht... Maak een topic report of post een topic in Schop een Modje als het je dusdanig ergert. Afkatten van mede users in de topics zelf is ten eerste offtopic, ten tweede flamen en ten derde zeer slecht voor de algehele sfeer.
De meeste games zijn tegenwoordig niet heel bloedig meer omdat dit niet mag, maar er zijn wel veel gewelddadige games te vinden. Een wat ouder echt vechtspel wat het gedrag van iemand zou kunnen veranderen is bijv. "enter the matrix", geen bloed maar wel vrij realistische kungfu :o

[ Voor 20% gewijzigd door flashin op 24-06-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, of de welbekende it's morphing time Power Rangers, of de Teenage mutant ninja turtles games. Dan zie je van die kleine kinderen tegen elkaar vechten op het kleine grasveldje in de buurt. De goeie ouwe tijd, heb je nog van die gevechten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 22:43:
Ja, of de welbekende it's morphing time Power Rangers, of de Teenage mutant ninja turtles games. Dan zie je van die kleine kinderen tegen elkaar vechten op het kleine grasveldje in de buurt. De goeie ouwe tijd, heb je nog van die gevechten? :+
Er is een half jaar geleden een nieuwe turtles game uitgekomen. Ik heb hem maar hij zuigt hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gameplay filmpje van SoF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pak en filmpje van manhunt,imho een van de meest geweldadige games ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 07:29

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Hier idd wat manhunt filmpjes, ff die usa 3 mirrors pakken, de rest doet t ni, hehe zie t echt al voor me als je die in de klas laat zien :P.

http://files.worthplaying...d_op=viewdownload&cid=497

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Soldier of Forunte 1 en of 2. :9
Kon je die hoofden zo fijn bewerken. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huiswerk vragen voelen zich niet thuis in Spielerij - Games & Discussies, dat komt mede omdat we die hier liever niet hebben en omdat vragen in het algemeen in Spielerij - Problemen & Vragen horen. Daarom gaat dit topic ook dicht.

Waarschijnlijk kom je verder al een heel eind met de antwoorden je al hebt, ondanks dat je er zelf niets voor hebt hoeven doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.