Toon posts:

Waarom slotje op deze topic? Zielig hoor...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik vind het ECHT onterecht dat er een slotje op deze topic zit.

Ok, het is dan nog geen site maar een gifje, maar het gifje laat wel de hele site zien, en ik vraag gewoon meningen van anderen over die layout, meer niet...

Alleen omdat het een plaatje is zit er een slotje op.....

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/92794

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja.. Misschien heeft het wat te maken met het feit dat het een redelijk groot JPG-je is?
Maak er anders in het vervolg ff een link van; dan kunnen mensen zelf kiezen of ze willen kijken, zonder meteen meer een zooi Bytes neer te moeten halen.

Verwijderd

Tsja, eigenlijk vind ik dat 'jpeg' checks ook moeten kunnen. Het gaat tenslotte om het design, niet om de HTML (mijn topic is ook gesloten, maar inmiddels is mijn site al geHTML'ed). Als je alles in HTML hebt omgezet wordt het veel meer werk om alles weer te veranderen, dus heeft commentaar/kritiek al minder zin. Dus administrators, denk er nog eens over na of je echt zo streng moet zijn m et het sluiten van topics.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 december 2000 13:37 schreef weetikveel18 het volgende:
Als je alles in HTML hebt omgezet wordt het veel meer werk om alles weer te veranderen, dus heeft commentaar/kritiek al minder zin.
Precies, dat bedoel ik nou, ik postte het ook omdat m'n baas er nog niet helemaal tevreden mee was.
Als ik de site dan eerst om zou moeten zetten naar html zou ik het later nog een keer moeten doen nadat ik hem aangepast zou hebben...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Na overleg zijn de draadjes weer geopend; er volgt een aanpassing in de policies van het sitecheck-forum

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Sorry voor het ongemak, maar er waren nog niet echt duidelijke regels over dit soort dingen, de eerste topic van weetikveel18 blijft gesloten omdat er alweer een nieuwe topic over geopend is.

Verder vind ik het een beetje jammer dat Tanglefuzz al een topic plaatste in LA terwijl we er nog via ICQ over aan het praten waren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, sorry McVirusS dat was lame van me, maar euh, waarom reageerde je ineens niet meer op icq?

(deze topic bestond toen al hoor, heeft daar niks mee te maken)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Waarschijnlijk weer èèn van de benefits van het soms nogal buggerige ICQ, ik heb je namenlijk een hele nette uitleg gestuurd waar je niet op reageerde, zal dus wel niet aangekomen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
nope, heb niks van je ontvangen :(

Verwijderd

Ben erg blij te vernemen dat jullie je regels verbreed hebben. Want het gaat tenslotte om het ontwerp en pas op de tweede plaats om de html code (er wordt hier al zoveel DOXA geroepen dat het voor sommigen wellicht verstandiger is eerst met een jpeg te komen dan meteen een hoop gaan knutselen >:))

Maar goed, ben blij dat ik hier af en toe eens alleen een jpeg'je kan zetten (de site komt daarna vanzelf wel zoals je ziet) want ik weet dat er hier een hoop mensen zitten met goeie kijk op design, zonde als die alleen maar doxa's af hoeven te kraken ;) 8-)

Goed, dan mag wat mij betreft dit topic gesloten worden :z

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier staat lekker niks zinnigs (MEER! :))
Pagina: 1