Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Orange] abonnement opgezegd of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb in mei een brief naar Orange gestuurd met de mededeling dat ik mijn abonnement wil opzeggen. Daarna heb ik orange nog 2 keer gebelt.

18 mei met de mededeling dat ik die brief in de hold wil laten zetten.
25 mei met de mededeling dat de brief toch door kan gaan omdat mijn nieuwe nummer nog makkelijker is.

Het is nu eind mei en nog steeds geen opzeggingsbevestiging gehad. Vandaag dus nog maar een keer gebelt en gevraagd hoe dat kan? In hun systeem staat dus niets van dat telefoongesprek dat mijn opzegging gewoon door kan gaan en dat terwijl die mevrouw alles zou regelen. Nu zeggen ze dat ik wederom een brief moet sturen met opzeggen van mijn abonnement. Alleen moet ik tot die tijd wel gewoon mijn rekeningen betalen.

Ik vind dit echt belachelijk omdat ik niet de fout maak maar orange, zij zijn vergeten te vermelden dat mijn opzegging toch door moest gaan en niet ik. Ik ben nu dus de dupe en moet nog 2 maanden mijn abonnement doorbetalen.

Wat nu te doen?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:15
Normaal gesproken kun je Orange altijd per telefoon per direct opzeggen. Beetje vreemde gang van zaken dit...

Verwijderd

Xandrios schreef op 24 juni 2004 @ 20:50:
Normaal gesproken kun je Orange altijd per telefoon per direct opzeggen. Beetje vreemde gang van zaken dit...
Dat dacht ik dus ook, toen onlangs mijn jaar om was. Ik bellen en er werd mij verteld dat ik schrijftelijk moest opzeggen plus een opzegtermijn van 2 maanden :(
Vorig jaar kon ik dus wel telefonisch en per direkt mijn abbo in prepaid omzetten.