Norton 2004 crash

Pagina: 1
Acties:

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik heb een probleem met mijn Norton 2004. Ik heb zojuist Windows XP opnieuw geinstalleerd en geupdate. Nu heb ik net norton 2004 geinstalleerd maar ik krijg hem niet werkend :? Als ik de pc start komt autoprotect gewoon rechts onderin te staan, als ik er echter dubbel op klik gebeurt er niks (terwijl het programma hoort te starten). Als ik in het startmenu Norton probeer te starten werkt dit ook niet, ik zie heel even een zandlopertje in beeld en verdwijnt daarna weer.
Na een paar minuten verdwijnt het norton pictogram ook weer rechts onderin.

Ik heb al geprobeert norton 2004 opnieuw te installeren maar dit mocht niks baten. Ik heb ook al gekeken bij de draaiende processen maar ik kan niks "raars" vinden. Bij msconfig en in het register kan ik ook niks raars vinden.

Heeft iemand hier al eens problemen mee gehad en weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt,

Gr. MishMash

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Kan niemand me helpen? :'( (kickje)

Verwijderd

Scan online eens op virussen en ook eens op Spyware met Ad-aware of Spybot:S&D.

Verwijderd

Je als eens proberen je internet kabel eruit te mikken en nogmaals proberen, misschien dat een virus door veroorzaker is. Ook kun je tijdens opstaren F8 drukken en in de veilige modus opstarten zodat het OS met zo min mogelijk drivers geladen wordt. Het is dan alleen nog te hopen dat je dan norton normalerwijs wel kan gebruiken.

Succes!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 14:16

robbydw

live your life

Kijk eens in je eventviewer of die geen foutmeldingen aangeeft! En verder inderdaad controleren op de nodige spyware

[ Voor 30% gewijzigd door robbydw op 25-06-2004 11:48 ]

Geen commentaar