Toon posts:

HEt virus kdbl.dll

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb een virus op me computer... Ik heb de virusscan: pc-cillin 2002 en is upgedate tot nu.. Hij geeft aan als virus naam Troj_ ... nog iets.. ik d8 dat een trojaans paard is, de file staat in c:\winNT\system32\kdb.dll (heb windows 2000 pro NL).. alleen ik kan de file niet in quarantaine zetten.. en als ik hem zoek staat hij er ook niet, maar de virusmelding blijft wel komen... iemand enig idee hoe ik het kreng eraf krijg??

a;lvast bedankt

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
tjaaa... als jij zelf ook niet weet HOE je virus heet, wat moeten wij daar dan aan doen?

Schrijf de naam fatsoenlijk op, en ga even opzoek op www.mcafee.com ofzo, daar staat vast wel een mooie oplossing :)

Voortaan zelf iets meer moeite doen, voordat je hier post; ik neem aan dat je bovenstaande zelf ook wel had kunnen bedenken.

Verwijderd

Topicstarter
hey,

naja de pc-cillien namen zijn meestal anders.. maar hij heet:
TROJ_AGENT.AC
heb je hier wat aan.. en ben em aan het scannen met die van mcaffee..

Verwijderd

Topicstarter
het geinfectte4rrde file heet kbd.dll en niet anders..

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 20:50:
het geinfectte4rrde file heet kbd.dll en niet anders..
Dus :?

- er bestaan online virusscanners
- er bestaan andere virusscanners
- als ik de naam van die trojan invul bij een bepaalde zoekmachine krijg ik bij de eerste hit al genoeg info
- je kan ook doodleuk die file weggooien in de veilige modus.

Is dat nou zo moeilijk :?

Verwijderd

Topicstarter
- als ik de naam van die trojan invul bij een bepaalde zoekmachine krijg ik bij de eerste hit al genoeg info
.. stom van me :P... :D hij is er af bedankt :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja, ook bij een virusinfectie geldt dat eerst zoeken, lezen, en proberen zelf nodig is ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.