Toon posts:

ervaringen met Wireless ADSL modem/routercombies

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
iemand zo'n wireless ADSL modem/router/accespoint combo in gebruik?

Ik was wel eens benieuwd wat daar de ervaringen van zijn.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 18:22
Controleer Het grote * Asus WL-500g * topic * #2 kun jij dat topic niet vinden na 548 postings?

En Het grote * Asus WL-500g * topic * :)

[ Voor 23% gewijzigd door leon1e op 24-06-2004 21:25 ]

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 18:52

cor-gijs

Dig further for bigger hole

als ik zeg "deze dingen werken niet, het is een grote flop" neem ik aan dat je me niet geloofd, er zijn er namelijk honderdduizenden van verkocht afgelopen jaar. hiermee is je eerste vraag beantwoord: ja, er zijn mensen die ze in gebruik hebben. ik ken zelf veel mensen die een soortgelijke combo hebben en die zijn er zeer tevreden mee. zorg ervoor dat je bij het aansluiten van zo'n apparaat even de instellingen van de provider hebt genoteerd (zijn vaak te vinden in de FAQ van de site van de provider). veel van deze producten hebben tegenwoordig al een lijstje met providers en bijpassende configuraties in het configuratiemenu staan, maar af en toe zit er eentje niet bij.
let ook goed op de plaatsing van het 'kastje'; hoe korter de afstand, hoe hoger de snelheid

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

John_Hoek, na ruim 500 posts had je toch wel bekend mogen zijn met Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart + de rest van de Netiquette. We verwachten eigen vooronderzoek, topics lezen en vooral een fatsoenlijke openingspost.

Deze gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.