Hoi allen,
Ik heb gisteravond een pc meekregen van vrienden om deze te herinstalleren,
aangezien ( zoals jullie weten ) er voetbal was ben ik vanochtend ermee begonnen, winXP , data terug gezet , prog's erop etcetc, ik sluit hem af , en 2 uur later start ik hem op omdat ik vergeten ben er office op tezetten , start ie niet meer op, ook geen bios scherm ofzo , enkel een klein knetsje in de voeding hoor ik ( gebeurt elke keer als ik de voeding kabel eruit / in steek) Ik heb hem toen eruit gehaalt en met een andere voeding getest maar dat helpt niet .
Het gaat hier om een :
Pcchips M810D mobo
256Mb ddr 333Mhz -getest = ok!
40gieg maxtor hd ( zon extra dunne )
dvd brander liteon
cd speler msi ( 52x )
goedkope kast + nog goedkopere voeding
Mijn vermoedens gaan richting voeding op. Feit is dat dit type van verhaal wel vaker bij mij thuis gebeurt op het enige -niet- geaarde stopcontact , zou dit iets ermee te maken hebben . vaak werken ze na 1 dagje weer. Hier zie je het mobo zonder geheugen dat ik aan getest is.

edit : de ventilator draait ook niet , en geen beeps , pcchips ipv ecs
Ik heb gisteravond een pc meekregen van vrienden om deze te herinstalleren,
aangezien ( zoals jullie weten ) er voetbal was ben ik vanochtend ermee begonnen, winXP , data terug gezet , prog's erop etcetc, ik sluit hem af , en 2 uur later start ik hem op omdat ik vergeten ben er office op tezetten , start ie niet meer op, ook geen bios scherm ofzo , enkel een klein knetsje in de voeding hoor ik ( gebeurt elke keer als ik de voeding kabel eruit / in steek) Ik heb hem toen eruit gehaalt en met een andere voeding getest maar dat helpt niet .
Het gaat hier om een :
Pcchips M810D mobo
256Mb ddr 333Mhz -getest = ok!
40gieg maxtor hd ( zon extra dunne )
dvd brander liteon
cd speler msi ( 52x )
goedkope kast + nog goedkopere voeding
Mijn vermoedens gaan richting voeding op. Feit is dat dit type van verhaal wel vaker bij mij thuis gebeurt op het enige -niet- geaarde stopcontact , zou dit iets ermee te maken hebben . vaak werken ze na 1 dagje weer. Hier zie je het mobo zonder geheugen dat ik aan getest is.
edit : de ventilator draait ook niet , en geen beeps , pcchips ipv ecs
[ Voor 5% gewijzigd door analog_ op 24-06-2004 20:16 ]