Toon posts:

Nikon Coolpix 3200 of olympus c-725uz

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja hier ben ik weer.

Na een tijdje gebannd te zijn mag ik er nu toch weer op.

Nu had ik een vraagje ik ben webmaster van een site over Go Ahead Eagles, voetbal clubje uit de 1ste divisie.We hebben nu met een stel kamaraden een klein cameratje van een paar euro maar die kwaliteit van die foto;s vind ik niet meer wat. Nu heb ik me oog laten vallen op 2 camera's namelijk

Olympus Camedia C-725 Utra Zoom

en de

Nikon Coolpix 3200

welke van deze camera;s zou u als lezer mij adviseren, en wie heeft er ervaring met 1 van deze camera;s?

Btw Weet iemand of bij de olympus een micofoon funcitie zit.Voor het filmen op de ene site staat van wel en op de ander van niet.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

nee geen microfoon geloof ik. Zit er geloof ik pas bij de 750 op

Maaruh voor foto's van bv wedstrijden kan je beter een camera kopen met een hoge zoomfaktor (oympus 725 dus).
Ik weet niet wat de kwaliteitsverschillen zijn precies tussen deze camera's, maar ik heb een 740 van olymus en hij bevalt GOED

[ Voor 66% gewijzigd door Nimrod|IA op 25-06-2004 13:33 ]

>Systeemspecs<

Verwijderd

Topicstarter
maar je weet dus niet zeker of die micofoon heeft?

Ik heb de Olympus zelf ook al gemailt maar ja heb nog geen reactie gehad.

Weet iemand het ????

Of de olympusc-725uz een micofoon heeft?

Verwijderd

Ga gewoon eens bij de Olympus site langs en dan kun je bij de downloads alle quickstartguides en manuals vinden.

In de QSG:

http://resources.olympus-...25UZ%5FA3%5FE%5FGM1%2Epdf

"Movie Mode: Yes, this digital camera records movies! (Movie Mode does not record sound.)"

Verwijderd

Topicstarter
ow fijn :S

maar thanks voor het uitzoeken

Die van nikon kan niet zolang opnemen 70sec ofzo

Weet iemand een mooi en niet al te duur toestel die lang kan opnemen met geluid en een behoorlijk zoom functie heeft?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02 12:43

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:02:
ow fijn :S

maar thanks voor het uitzoeken

Die van nikon kan niet zolang opnemen 70sec ofzo

Weet iemand een mooi en niet al te duur toestel die lang kan opnemen met geluid en een behoorlijk zoom functie heeft?
Kijk is rond in het fotografie forum , of op steve digicams

Cons:::BB4E

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ehm kowet, het is nog steeds niet de bedoeling 'zomaar' een 'welke camera?' topic te openen hier in Fotografie, of zomaar wat losse vragen zoals
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:02:
....
Hier te dumpen. Zie daarvoor ook de Fotografie Policy bovenaan dit subforum :) Het komt erop neer dat je er echt zelf achteraan moet gaan: lees reviews, bekijk testfoto's, ga naar de camwinkel om modellen in je hand te houden en er vragen over te stellen aan de verkoper.

GoT is namelijk geen adviesgroep ;) Succes met je keuze.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.