PDF's van "Fax&VoiceBox" onleesbaar in Acrobat?

Pagina: 1
Acties:

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08 13:30
Hey,

Ik gebruik de "Fax&VoiceBox"-dienst van Scarlet (Belgische ADSL-provider): Je krijgt van Scarlet een telefoonnummer waar je een antwoord- en faxapparaat kan instellen. De ingesproken berichten komen op je mailbox aan als .wav, de faxberichten als .pdf

Het antwoordapparaat werkt prima. Maar de faxen (pdf's) die ik ontvang zijn onleesbaar (een wit blad). hier vind je een voorbeeld.

Om deze PDF te openen gebruik ik Adobe Acrobat Reader 6 (laatste versie). Mijn OS is Windows XP.

Het gekke is dat ik dit document wel kan openen met xPDF, een PDF-lezer onder Linux (in mijn geval Mandrake 9.2). Maar ik vind het niet erg praktisch om bij elke fax de pc opnieuw op te starten, linux te booten, fax opslaan als een .ps bestand, terug naar Windows gaan, faxbericht toevoegen aan mijn archief.

Ik heb al gemaild daar de Fax&VoiceBox-dienst van Scarlet, maar -zoals verwacht- geen antwoord gekregen.

Om een lang verhaal kort te maken: heeft iemand een gelijkaardig probleem? Een oplossing? Ik zou graag de PDF's onder Windows willen inlezen (zonder omslachtige procedure).

Bedankt!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 09:59
Hier (op XP met AR 5.1) prima te lezen.

Herinstalleer AR of downgrade naar 5.x

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

hier ook OK: AR5.1 plus win98

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 20:58 ]

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08 13:30
Tsja... misschien is dat een oplossing. Dan moet ik ook niet meer zo lang wachten eer Acrobat geladen is.

Welke zijn de voordelen van 6.0 t.o.v. 5.0 eigenlijk?

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 09:59
www.adobe.be ?

Zal het vast wel staan. Ik ben ze ook nog niet direct bewust tegengekomen die voordelen ;)

Abort, Retry, Quake ???