dood of nog hoop op leven?!

Pagina: 1
Acties:

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 21:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Heb hier 2 asus gf3ti500 deluxe (tv in & out) 64mb ddr
Nog uit de tijd dat ik wat vertrouwen nog had in NVidia, maar sinds me ati er niet meer aan gedacht, en kwam ze met verhuizen weer tegen... beetje zonde wel...

Beide kaartjes starten op in win bootscreens (vga) met daarin 2 horizontale witte massieve balken, zodra hij moet overspringen naar svga dan is het hele scherm opgebouwd uit rare gekleurde characters, voornamelijk *-tjes..... :(
en een horizontaal kleurenverloop... 8)7

Wijst dit op 'hier is nix meer van te maken, en weggooien die hap...'

of zijn er wat dingen die ik kan uitproberen of er nog wat van te maken valt...

Heb ze al een tijdje liggen, verdiep me laatste tijd wat meer in de softe hardware en lees dat er veel meer te controleren valt dan mijn kennis toelaat...

Iemand die nog een tip heeft, leuke dingen wel die kaartjes (als ze werken...) :/

ps me eerste post op GOT, please dont flame me als ik iets over het hoofd heb gezien.....

[ Voor 6% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-03-2011 17:44 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Welkom op GOT :)

Wat ik begrijp is dat ze het nog goed doen tot het windows bootscreen? Dus in de bios geen problemen? Zo ja:
-Drivers opnieuw installeren
-Misschien Windows re-install

Verwijderd

Je hebt er 2? En ze doen allebei hetzelfde? Dan moet je je drivers en windows eens nakijken zoals Westereen als zei.
Zal zonde zijn om ze weg te gooien, toch? ;)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
dat ik wat vertrouwen nog had in NVidea
misschien een beetje offtopic, maar hoezo? wat doen ze dan niet goed op dit moment?

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Als je ze weggooid, dan wil ik ze wel hebben ;) :P.
Hoe heb je die kaartjes opgeslagen? Want misschien is er fysiek iets beschadigd, omdat je ze met verhuizen weer tegen kwam, dat klinkt meestal niet echt fris.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 21:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
nope, zodra ik andere nvidea erin hang alles in orde.. (en ook met me 9700pro)

In de bootscreens wel de IDE config te lezen enzo, maar wel dus 2 dikke witte horizontale lijnen...

Heb er eens 3 van die gekocht, samen met 2 ti4600, ruim 3 jaar terug...(haha iedereen had gf2 die amper zo groot als HDD zijn, toen ik die TI4600 op tafel legde meenden ze allemaal dat het laptopmobos ofzo waren.. )

Heb die in katoenen handoeken vervoert in een rugzak, die 2 zatten niet goed in de handdoeken gerold, en hebben dus misschien tegen elkaar de lange reis gemaakt.. (ergens kortsluiting veroorzaakt misschien?!?!)

Tenminste 2 vd 3 ti500's deden het niet, en 1 ervan zat wel goed ingewikkeld in een handdoek.. .(of dat nu ook die was die nog werktte, weet ik dus niet meer)

thnx voor de snelle reacties..

heb ze altijd netjes bewaard in van die static bags, maar tijdens vervoer na aankoop dus in hand/vaatdoeken gerold...

Ben idd dus bang voor physieke schade, maar misschien dat iemand het kende en er een oplossing voor wist..

[ Voor 13% gewijzigd door SAiN ONeZ op 24-06-2004 20:02 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1