Heb hier 2 asus gf3ti500 deluxe (tv in & out) 64mb ddr
Nog uit de tijd dat ik wat vertrouwen nog had in NVidia, maar sinds me ati er niet meer aan gedacht, en kwam ze met verhuizen weer tegen... beetje zonde wel...
Beide kaartjes starten op in win bootscreens (vga) met daarin 2 horizontale witte massieve balken, zodra hij moet overspringen naar svga dan is het hele scherm opgebouwd uit rare gekleurde characters, voornamelijk *-tjes.....
en een horizontaal kleurenverloop...
Wijst dit op 'hier is nix meer van te maken, en weggooien die hap...'
of zijn er wat dingen die ik kan uitproberen of er nog wat van te maken valt...
Heb ze al een tijdje liggen, verdiep me laatste tijd wat meer in de softe hardware en lees dat er veel meer te controleren valt dan mijn kennis toelaat...
Iemand die nog een tip heeft, leuke dingen wel die kaartjes (als ze werken...)
ps me eerste post op GOT, please dont flame me als ik iets over het hoofd heb gezien.....
Nog uit de tijd dat ik wat vertrouwen nog had in NVidia, maar sinds me ati er niet meer aan gedacht, en kwam ze met verhuizen weer tegen... beetje zonde wel...
Beide kaartjes starten op in win bootscreens (vga) met daarin 2 horizontale witte massieve balken, zodra hij moet overspringen naar svga dan is het hele scherm opgebouwd uit rare gekleurde characters, voornamelijk *-tjes.....
en een horizontaal kleurenverloop...
Wijst dit op 'hier is nix meer van te maken, en weggooien die hap...'
of zijn er wat dingen die ik kan uitproberen of er nog wat van te maken valt...
Heb ze al een tijdje liggen, verdiep me laatste tijd wat meer in de softe hardware en lees dat er veel meer te controleren valt dan mijn kennis toelaat...
Iemand die nog een tip heeft, leuke dingen wel die kaartjes (als ze werken...)
ps me eerste post op GOT, please dont flame me als ik iets over het hoofd heb gezien.....
[ Voor 6% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-03-2011 17:44 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®