Toon posts:

[XP] CD Ejecten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er in XP netzoiets is als "shutdown -t \\name" alleen dan voor het ejecten van cds in cd rom spelers.
Dat op andere computers in het netwerk zodat ik bv een cd kan wisselen van mn server zonder mn beeldscherm te switchen.

Alvast bedankt

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Met cd wisselen hoef je toch zowieso niet van beeldscherm te wisselen :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat was maar een soort voorbeeldje :/
Het gaat namelijk alleen maar om cd open/dicht over netwerk

en ja ik kan ook gewoon op knopje drukken maar dat is ook niet de bedoeling van de vraag |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 19:41 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 17:38
VBscript icm Pstools misschien een optie..
VBscript op een share zetten waar iedereen bij kan (vbscript is wel zo op te rakelen mbv google) en via pstools het vbscriptje uitvoeren op 't remote systeem...

Pvouput live

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zou in ieder geval hier even naartoe kunnen kijken; met wat programmeren werkt dat ook wel over het netwerk :)

CodeGuru: CDR.EXE - Open/Close CD Drive(s) Programmatically

[ot]Wat heeft dit met shutdown -t te maken?
quote: man shutdown
[NORML] -t sec Tell init(8) to wait sec seconds between sending processes the warning and the kill signal, before changing to another run-level.
[/]
[/]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Spider.007 schreef op 24 juni 2004 @ 19:58:
Je zou in ieder geval hier even naartoe kunnen kijken; met wat programmeren werkt dat ook wel over het netwerk :)

CodeGuru: CDR.EXE - Open/Close CD Drive(s) Programmatically

[ot]Wat heeft dit met shutdown -t te maken?<blockquote class='quote-blockquote'>quote: man shutdown <div class='message-quote-div'>[NORML] -t sec Tell init(8) to wait sec seconds between sending processes the warning and the kill signal, before changing to another run-level.
[/]</div></blockquote>[/]
Hij bedoelt waarschijnlijk de -m optie.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zou ook Windows Media Player kunnen scripten - http://www.waxy.org/archive/2003/03/27/open_cdr.shtml staat uitgelegd hoe het moet.
Pagina: 1