Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
In disk management met je rechtermuisknop op de niet gepartitioneerde ruimte klikken en "Formateren" selecteren?
Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata
in dat geval ben ik toch 'pretty sure' de data kwijt, lijkt mij zo?TrickShot schreef op 24 juni 2004 @ 19:28:
In disk management met je rechtermuisknop op de niet gepartitioneerde ruimte klikken en "Formateren" selecteren?
Formats zijn niet de slimste dingen om te doen als je data wilt behouden, lijkt mij
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
Verwijderd
Je zou kunnen proberen met een beetje geluk de data terug te halen met Easy Recovery Pro bijv.
Dit topic is gesloten.
![]()