[partitie verwijderd] help!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-03 15:02
okee: begin maar alvast met lachen.

ik heb net in disk management van XP de verkeerde partitie verwijderd. De data die erop staat is niet superbelangrijk en heb ik ook nog wel, maar aangezien het 65 gieg betreft vind ik het wat zonde.

Zeker omdat ik wéét dat de data niet weg is: ik heb alleen de partitie-entry verwijderd. Dus... hier komt de vraag: hoe krijg ik mijn partitie-entry weer terug?

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

In disk management met je rechtermuisknop op de niet gepartitioneerde ruimte klikken en "Formateren" selecteren? :?

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-03 15:02
TrickShot schreef op 24 juni 2004 @ 19:28:
In disk management met je rechtermuisknop op de niet gepartitioneerde ruimte klikken en "Formateren" selecteren? :?
in dat geval ben ik toch 'pretty sure' de data kwijt, lijkt mij zo?

Formats zijn niet de slimste dingen om te doen als je data wilt behouden, lijkt mij :)

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

Verwijderd

Je zou kunnen proberen met een beetje geluk de data terug te halen met Easy Recovery Pro bijv.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :)

Dit topic is gesloten.