Toon posts:

Foto's branden met Nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal foto's die ik wil branden met Nero zodat er een dia voorstelling komt, wanneer ik deze op DVD brand en in mijn DVD speler doe.

Ik heb het al geprobeerd maar het wil niet lukken. Moet ik eventueel een bepaald type van branden gebruiken

Alvast bedankt

Edit: Ik gebruik Nero 6

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 19:06 ]

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je DVD-speler geen JPG ondersteunt dan zal het niet zo gaan werken. Als hij dat wel doet dan is een normale ISO DVD voldoende.

Anders zul je je toevlucht moeten nemen tot Photo2VCD of Photo2DVD

Verwijderd

Topicstarter
Njit schreef op 24 juni 2004 @ 19:07:
Als je DVD-speler geen JPG ondersteunt dan zal het niet zo gaan werken. Als hij dat wel doet dan is een normale ISO DVD voldoende.
Hij ondersteunt JPG, en ik zie ook de eerste foto wanneer ik hem in de DVD speler doe, maar dan loopt de DVD vast
Njit schreef op 24 juni 2004 @ 19:07:Anders zul je je toevlucht moeten nemen tot Photo2VCD of Photo2DVD
Dat ga ik zeker proberen. Het ziet er goed uit en is makkelijk in gebruik. Helaas doet hij een watermerk erop zetten bij de trial versie. Maar daar vinden we wel wat op :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 19:19 ]

Verwijderd

Kun je niet eerst een diavoorstelling maken met bijv. powerpoint en dat dan op cd/dvd branden? of werkt dat zo niet, en misschien als je het op een gewone cd brand dat het dan wel werkt? tenminste ik heb hier ook een gewone cd met foto's liggen en die kan ik ook gewoon bekijken op de dvd-speler.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 21:05 ]