Ik gebruik het onderstaande script om administratoren in te laten loggen op een website.
Probleem is alleen dat bij de Redirect ik dus de pagina zelf weer open, nu alleen met die admin ingelogd. Tenminste, dat is de bedoeling, alleen laat de internet explorer na de redirect een witte pagina zien. Ververs ik die pagina (zelfde adres!!) dan krijg ik een "The page cannot be displayed". Ververs ik weer, dan gaat ie verder, ingelogd en wel
Dus gewoon op hetzelfde adres en alles. Ongeact hoe lang ik wacht voordat ik ververs druk
Ik heb dit nog niet eerder gezien eigenlijk, en dit forum, google en php.net ook niet
Misschien doe ik iets stoms. Maar doorlinken naar een bestaande pagina met deze methode (de header functie bedoel ik dan, niet de inlogprocedure) heeft tot nu toe altijd gewerkt!!
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
| if ( isset( $_REQUEST[ 'inputLogin' ] ) && isset( $_REQUEST[ 'inputPassword' ] ) ) { # QUERY::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: # SELECT * : # FROM admin : # WHERE Login = 'Ikke' : # AND Password = '******' : # .................................................................................: $query = 'SELECT Active, Name ' ; $query .= "FROM {$tbl['admin']} " ; $query .= "WHERE Login = '" . $_REQUEST['inputLogin'] . "' " ; $query .= "AND Password = '" . md5( $_REQUEST['inputPassword'] ) . "' " ; $DB->query( $query ) ; # :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: // if ( $DB->has_rows() ) { $DB->next_record(); if ( $DB->f( 'Active' ) == '1' ) { $_SESSION[ 'AdminLoggedIn' ] = $DB->f( 'Name' ); //**** //* Hier nijpt het een beetje header( 'Location: http://' . $_SERVER['HTTP_HOST'] . $_SERVER['PHP_SELF'] ); //**** exit; } else { unset( $_SESSION[ 'AdminLoggedIn' ] ); $e_login = "Uw account heeft geen administrator rechten!"; } } else { unset( $_SESSION[ 'AdminLoggedIn' ] ); $e_login = "Uw login en wachtwoord combinatie is niet juist!"; } } else { //* Login zonder naam of wachtwoord unset( $_SESSION[ 'AdminLoggedIn' ] ); if ( isset( $_REQUEST[ 'Login' ] ) ) { $e_login = "Vul zowel een login naam als een wachtwoord in!"; } } $inputLogin = $_REQUEST[ 'inputLogin' ]; //*** //* Now show the login part $tbs->LoadTemplate( $dir['all'] . 'templates/login.htm' ); $tbs->Show(); exit; |
Probleem is alleen dat bij de Redirect ik dus de pagina zelf weer open, nu alleen met die admin ingelogd. Tenminste, dat is de bedoeling, alleen laat de internet explorer na de redirect een witte pagina zien. Ververs ik die pagina (zelfde adres!!) dan krijg ik een "The page cannot be displayed". Ververs ik weer, dan gaat ie verder, ingelogd en wel

Dus gewoon op hetzelfde adres en alles. Ongeact hoe lang ik wacht voordat ik ververs druk
Ik heb dit nog niet eerder gezien eigenlijk, en dit forum, google en php.net ook niet
Misschien doe ik iets stoms. Maar doorlinken naar een bestaande pagina met deze methode (de header functie bedoel ik dan, niet de inlogprocedure) heeft tot nu toe altijd gewerkt!!
[ Voor 17% gewijzigd door RwD op 24-06-2004 19:05 ]