Ik heb recentelijk Studio 9 van Pinnacle gekocht in de hoop dat het programma wat meer compressie opties zou bevatten, en vooral de optie "geen compressie"
mis ik nog steeds.
Ook zou ik graag rechtstreeks de films die je maakt met Studio compresseren naar een divx. Als je "list all codecs" selecteerd, kun je dit wel kiezen, en ook wel een
bitrate ingeven, maar ik zie nergens de optie waarmee je de bitrate van het geluid
kunt bepalen, welke ik standaard op 160kb/s zet.
Ik heb nu in Studio 9 de volgende keuzes:

Geen hiervan lijkt me een "non compressie" "compressor".
Dv Encoder is nog de beste, maar als ik die gebruik kan ik er vervolgens met Virtual Dub geen Divx van maken, want hij zegt dat ie dan een dv-decoder mist...
Dan als ik alle codecs selecteer mis ik gewoon de bitrate optie, zie hieronder.

Weet iemand wat voor bitrate er wordt gebruikt bij de Mp3 optie?
mis ik nog steeds.
Ook zou ik graag rechtstreeks de films die je maakt met Studio compresseren naar een divx. Als je "list all codecs" selecteerd, kun je dit wel kiezen, en ook wel een
bitrate ingeven, maar ik zie nergens de optie waarmee je de bitrate van het geluid
kunt bepalen, welke ik standaard op 160kb/s zet.
Ik heb nu in Studio 9 de volgende keuzes:

Geen hiervan lijkt me een "non compressie" "compressor".
Dv Encoder is nog de beste, maar als ik die gebruik kan ik er vervolgens met Virtual Dub geen Divx van maken, want hij zegt dat ie dan een dv-decoder mist...
Dan als ik alle codecs selecteer mis ik gewoon de bitrate optie, zie hieronder.

edit:
Kan iemand de titel aanpassen, er had moeten staan "[Studio 7 & 9] Keuze compressor".
Kan iemand de titel aanpassen, er had moeten staan "[Studio 7 & 9] Keuze compressor".
Weet iemand wat voor bitrate er wordt gebruikt bij de Mp3 optie?
[ Voor 8% gewijzigd door Snowwie op 24-06-2004 18:45 ]