hey op de pc van me wordt er 99% het CPU-vermogen verbruikt door een proggie genaamd "system".
Hierdoor draait de pc uiterst sloom... ook het printen van een documentje gaat met 0,001 pagina's per minuut.
Als ik in task manager kijk en ik wil het proggie killen dan krijg ik de foutmelding dat ik hier niet de toegang tot heb terwijl de gebruiker wel administrator-rechten heb.
Ook de prioriteit verlagen ken niet.
en ik heb alles geprobeerd
online scan: negatief niets gevonden
norton op de pc: negatief niets gevonden
Spybod S&D: negatief niets gevonden
adaware 6 pro: negatief niets gevonden
ik heb ook de patch gedownload voor de blaster virus(ahd ergens gelezen dat een gast dezelfde probleem had een de blaster pacth heeft gedownload en het toen voorbij was hier is de link van deze topic
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=76627)
maar ook dit heeft niet geholpen
ik heb ook mijn netwerk kaart gedisabled en al mijn randapparaturen er af gehaald
maar steeds het zelfde probleem "system loopt tot 100% en de pc loopt vast
so wat moet ik doen of kan ik doen
Hierdoor draait de pc uiterst sloom... ook het printen van een documentje gaat met 0,001 pagina's per minuut.
Als ik in task manager kijk en ik wil het proggie killen dan krijg ik de foutmelding dat ik hier niet de toegang tot heb terwijl de gebruiker wel administrator-rechten heb.
Ook de prioriteit verlagen ken niet.
en ik heb alles geprobeerd
online scan: negatief niets gevonden
norton op de pc: negatief niets gevonden
Spybod S&D: negatief niets gevonden
adaware 6 pro: negatief niets gevonden
ik heb ook de patch gedownload voor de blaster virus(ahd ergens gelezen dat een gast dezelfde probleem had een de blaster pacth heeft gedownload en het toen voorbij was hier is de link van deze topic
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=76627)
maar ook dit heeft niet geholpen
ik heb ook mijn netwerk kaart gedisabled en al mijn randapparaturen er af gehaald
maar steeds het zelfde probleem "system loopt tot 100% en de pc loopt vast
so wat moet ik doen of kan ik doen