Toon posts:

Dell™ 1703FPs TFT scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb hier op het werk een Dell™ 1703FPs TFT maar de letters zijn allemaal wat wazig, nu wil ik op de site van dell even de monitor driver downloaden om dit te verhelpen maar dit gaat blijkbaar enkel als men zich registreerd... Heeft iemand van jullie ervaring met deze TFT monitor en hebben jullie ook wazige letters?

Moest er iemand van jullie aan die driver aankunnen op de dell website, dat zou enorm ge-apprecieerd worden...
die zou onder deze link moeten staan : http://search.dell.com/re...=r57788.exe&s=DHS&cat=sup zoals ze hier zeggen : http://forums.us.dell.com...x_monitor&message.id=2674

Thx!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:19
Je hebt toch een knopje op het scherm zitten waarmee je het beeldscherm kan resseten? ik heb dat iig wel bij mijn 1702FP en dat is toch een oudere versie, dus zou die bij jou er ook op moeten zitten. Dit probleem heb ik ook soms als ik van resolutie verander... sinds ik hem digitaal aan heb gesloten heb ik er geen last meer van gehad...
gebruik je windows xp ?

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Het zijn niet de drivers die dat veroorzaken, maar dat hij waarschijnlijk niet in zijn native resolutie loopt. De letters worden namelijk onscherp als tft's niet in hun resolutie lopen waarvoor ze zijn gemaakt.

Volgens mij is het bij die van jou 1280x1024 maar het kan ook 1024x768 zijn

Verwijderd

ftp://ftp.us.dell.com/monitors/R57788.EXE

deze ?? , hallo is dat zo moeilijk |:(

Wel ff kijken naar je HERTZ in windoos !, kan het namelijk ook veroorzaken

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 16:35 ]

• defrag
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 12:12
WiXX schreef op 24 juni 2004 @ 16:32:
Het zijn niet de drivers die dat veroorzaken, maar dat hij waarschijnlijk niet in zijn native resolutie loopt. De letters worden namelijk onscherp als tft's niet in hun resolutie lopen waarvoor ze zijn gemaakt.

Volgens mij is het bij die van jou 1280x1024 maar het kan ook 1024x768 zijn
Klopt helemaal, elke andere resolutie dan 1280X1024 levert een lelijk beeld op. :r
Met de digitale ingang is het beeld veel beter dan via de analoge.

Ik heb deze TFT ook. Als je nog een driver nodig hebt, stuur me dan een e-mail.

[ Voor 3% gewijzigd door defrag op 24-06-2004 16:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ah, het is nu veel beter door die driver en het bijpassende color profile in te stellen en de resolutie op 1280 te zetten.. thx!

• defrag
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 12:12
In mijn 1800FP zitten LG componenten.
Pagina: 1