PC - TV - audio combi met versterker

Pagina: 1
Acties:

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/chrisvanbaal/TVcombi.jpg

Ok, ik heb het volgende probleem: ik heb de boxen van mijn (zeer oude) TV opgeblazen. Nu wil ik het geluid van de TV ergens anders door laten komen.
Ik heb de volgende twee mogelijk heden:

1. Ik link het geluid van mn PC door naar de line in van de PC - die geeft het weer door aan de verstereker en komt zo bij de boxen. Dat wil dus wel zeggen dat de PC aan moet staan om de TV te kunnne horen.

2. Ik link het geluid van de TV door naar de versterker.
_Of_ ik zet deze op dezelfde ingang als de PC nu al staat (aux) en ik kan bijde (PC en TV) tegelijk horen. (kan dat eigenlijk wel: twee apparaten op 1 ingang?)
_Of_ ik zet hem op de tape ingang met als gevolg dat ik maar 1 van de twee kan horen (PC of TV).

Wat kan ik als beste doen? (motivatie)

en dan nog een probleempje: de uitgang van het geluid op de TV is een koptelefoonuitgang met een 7 polige plug die nergens meer te krijg is, hoe kom ik hieraan? Of kan ik via de kabel van de TV het geluid äftappen en dan naar een apparaat geleiden?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Nergens meer te krijgen dat wil ik niet zeggen, ik zou eens in de conrad gids kijken, die hebben vreemdere pluggen dan jij kunt bedenken.

Ja je kunt meerdere uitgangen bij elkaar knopen, het werkt, maar is niet echt binnen de specs van al die apparaten...

Al zie ik nietzo waarom je tegelijkertijd wil horen, maar dat moet je zelf weten..

IP Rocks

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Als je Scart op je TV hebt kan je daar ook perfect je line-signaal aftappen.