Toon posts:

(Win98) IIFL vereist?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik win'98 boot zegt hij kan programma iifl niet vinden, dit is vereist. daarna kan ik de locatie van iifl aangeven. Voordat win '98 opstart krijgt hij dit probleem. Het is niet mogelijk de pc verder op te starten.

Als ik ga googlen zie ik: IIFL codetaal C++ en een image bestandsformaat.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

hmmm, voor zover ik weet is iifl geen standaard win98 onderdeel. Wat je kunt doen is booten naar dosonly en hier scanreg/restore draaien om een backup terug te zetten en kijken of het dan wel werkt.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
kijk eens met het dos programma edit.com naar het bestand c:\windows\system.ini en c:\windows\win.ini. Misschien is daar een verwijzing naar iifl te vinden. Zo ja, WEGHALEN ;)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op 24 juni 2004 @ 16:27:
kijk eens met het dos programma edit.com naar het bestand c:\windows\system.ini en c:\windows\win.ini. Misschien is daar een verwijzing naar iifl te vinden. Zo ja, WEGHALEN ;)
MMM dat is een goed plan ;) volgens mij zijn het hackers geweest

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 24 juni 2004 @ 16:23:
hmmm, voor zover ik weet is iifl geen standaard win98 onderdeel. Wat je kunt doen is booten naar dosonly en hier scanreg/restore draaien om een backup terug te zetten en kijken of het dan wel werkt.
kansloos.. harde schijf geformateerd, en opnieuw geïnstalleerd:S