SDSL sneller dan 2,3 Mbit

Pagina: 1
Acties:

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 10:21

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Ik vroeg me af of er zakelijke SDSL abbo's waren die sneller zijn dan 2,3 Mbit. Die snelheid vind je veelvuldig terug vanaf 125 euro p.m. tot wel 500 euro p.m.

Zijn er ook 8 Mbit/8 Mbit (u/d) lijnen te huur? (die die snelheid kunnen garanderen)

Ik kon zo snel in ieder geval geen on-line overzichten vinden hierover.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nope. De maximale snelheid van SDSL is 2.3mbps :)

Als je meer wilt, symmetrisch moet je eens informeren bij de KPN over huurlijnen. Maar dan zul je vrij diep in de buidel moeten tasten.

[ Voor 59% gewijzigd door CyBeR op 24-06-2004 15:58 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• jappo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-02 07:40

jappo

eens een prutser altijd ....

misschien is het handig als je even zoekt naar de xDSL standaard en daar een whitpaper over leest, je kan dan zien dat dit de maximale snelheid is van SDSL.

als je sneller zou willen ga je naar een andere techniek.

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

De huidige SDSL-standaard voorziet niet in snelheden boven de 2.3Mbit. Maar wanneer je bereid bent om een abonnement in de business-prijsklasse te nemen dan kunnen providers je vast wel informeren over de mogelijkheden om bijvoorbeeld twee loadbalanced SDSL-lijnen o.i.d. te nemen ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Ik denk dat je hierbij dan toch uitkomt op een huurlijn of iets dergelijks.
SDSL is maar tot 2,3 Mb up en down, of je zou een mogelijkheid moeten zoeken om lijnen te bundelen.

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 10:21

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Tja dat worden dan huurlijnen - eens kijken hoe snel die kunnen zijn (en hoeveel dat kost).

Dank

Verwijderd

Snelheid zal bij een huurlijn niet de beperkende factor zijn. Eerder je beurs denk ik. :9~

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SDSL schijnt vrij eenvoudig stapelbaar te zijn tot hogere bandbreedtes. 8Mbit kan ja halen door 4 lijnen te stapelen. Er zijn ongetwijfeld providers die dit standaard leveren, dan wel als broodje speciaal willen leveren. Voor die bedragen per maand willen ze vast wel wat doen.

Voor huurlijnen ga je praten over 125 euro per maand voor 64kbit. En dat is dan maar over een paar kilometer.

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-02 19:31

Spoooky

Core temp 37°C

Als ik het goed begrijp gaat het je vooral om de snelheid van de verbinding... Dan is een vaste verbinding wel leuk... Maar heel erg prijzig...Voordeel van zo'n vaste verbinding is dat de beschikbaarheid zeer hoog is en deze verbindingen zijn ook zeer betrouwbaar 99,99% up ofzo. Voor verbindingen van vestiging naar vestiging is betrouwbaarheid denk ik belangrijker dan pure snelheid.. Je kunt namelijk door je router goed te configureren een hele hoop verkeer "afvangen". SDSL is vooral handig als snelheid heel erg belangrijk is....Maar let dan ook op de "versnijding"/bandbreedteverdeling... 1:1 is natuurlijk duurder dan 1:4...

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 22:04

Floor-is

5.2

intoxicated schreef op 24 juni 2004 @ 15:59:
De huidige SDSL-standaard voorziet niet in snelheden boven de 2.3Mbit. Maar wanneer je bereid bent om een abonnement in de business-prijsklasse te nemen dan kunnen providers je vast wel informeren over de mogelijkheden om bijvoorbeeld twee loadbalanced SDSL-lijnen o.i.d. te nemen ;)
Wat in de praktijk voor geen meter blijkt te werken. :Y)

SpeedXS was het volgens mij die 2 ADSL lijnen gekoppeld verkocht, nog nooit heeft er iemand kunnen rapporteren dat het ook daadwerkelijk werkte, wat toch erg jammer te noemen is. Theoretisch moet het kunnen, maar ik heb dus nog nooit gehoord dat het ook daadwerkelijk werkte.

Bericht hierboven

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden vwb het koppelen van bedrijfsnetwerken ;) Kijk bij KPN eens op: http://www.kpn.com/kpn/show/id=289950/sc=ba8519

En kijk ook eens bij andere aanbieders, zoals Versatel. KPN is echt niet heilig meer..... ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1