chello datalimiet

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
Na een jaar bij Demon te hebben gezeten (voor 55eur permaand) wilde ik nu, na een verhuizing, wel weer terugvallen op good old chello. de markt is toch uitgebreid, dacht ik, en qua snelheid sprak light me wel aan. in haast heb ik het besteld maar vanmorgen, na het lezen van de introductiebrief met aanvullende voorwaarden, direct weer telefonisch gecancelled. Ik bedoel, WTF, 1 gigabyte per *maand* is me echt te gortig voor een royale 30 euro per maand.

Ben ik nu gestoord of zijn er wel degelijk goede alternatieven voor dat geld?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
-RMW- schreef op 24 juni 2004 @ 15:32:
Na een jaar bij Demon te hebben gezeten (voor 55eur permaand) wilde ik nu, na een verhuizing, wel weer terugvallen op good old chello. de markt is toch uitgebreid, dacht ik, en qua snelheid sprak light me wel aan. in haast heb ik het besteld maar vanmorgen, na het lezen van de introductiebrief met aanvullende voorwaarden, direct weer telefonisch gecancelled. Ik bedoel, WTF, 1 gigabyte per *maand* is me echt te gortig voor een royale 30 euro per maand.

Ben ik nu gestoord of zijn er wel degelijk goede alternatieven voor dat geld?
@home 8)7

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je niet verteld welke netwerken er beschikbaar zijn is het nogal moeilijk om alternatieven te vertellen, lijkt me.

🌞🍃

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Hij woont in Utrecht volgens profiel. Casema kabelinternet? Ik dacht die adverteerden met dat ze werkelijk geen limiet hadden. Kan je lekker 24/7 nieuwsgroepen lezen :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 09:14
internet.overzicht.nl

beetje zoeken mag wel hè?

[ Voor 16% gewijzigd door LinuZZ op 24-06-2004 15:53 ]

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik krijg nou niet echt het idee dat de topicstarter echt veel moeite heeft gedaan om zelf alternatieven te vinden, want die zijn echt eenvoudig te vinden. Dit is in ieder geval niet het niveau dat we hier verwachten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.