Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 13:57
Ik heb het volgende probleem:

Bij een contactpersoon krijg ik iedere keer als die persoon belt gewoon het nummer in beeld, Bij smsjes krijg ik al de tekst te zien ipv de naam van de contact. Bij andere contactpersonen niet. Voor zover ik het heb uitgeprobeerd is dat het enige conatctpersoon waarmee ik dat probleem heb.
Heeft een van jullie dat probleem ook, Of een oplossing.

Ik heb versie 3.15 van firmware.

edit:
ik had deze vraag ook wel in het algemene topic kunnen stellen maar dan wordt ik er neit wijs uit, staan inmiddels teveel onzinpost in. ik wil hier graag dan ook alleen reatcies die met dit probleem te maken hebben, en niet hoe mooi de 6230 wel neit is

[ Voor 25% gewijzigd door Jochem Knoops op 24-06-2004 15:35 . Reden: extra info ]

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
maak die persoon ff opnieuw aan dan.

ik heb trouwens wel ff topic report gedaan. want dit hoort imo toch in het algemene topic

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit kan je inderdaad toch maar beter in het grote topic posten. Wanneer je in het 6230-topic replies ziet staan die je als onzinposts zou kunnen kwalificeren, dan kan je daar uiteraard een topicreport over zetten ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.