Hallo allemaal,
Ik hebt een vraagje.
Ik ben hier met een ordersysteem bezig en helaas loopt het niet zo soepel als ik dacht dat het zou gaan lopen.
De artikelen moet gekozen kunnen worden aan de hand van de leveranciers.
Stel dat ik Leverancier nummer 1 kies dan zou een andere keuzelijst in het subformulier alleen de artikelen van leverancier nummer 1 laten zien.
Het bovenstaande lukt 1 keer als je een nieuwe order maakt.
Wijzig je daarna van klant dan update Access de lijst niet.
Helaas
Hier is het stukje SQL code wat achter de Keuzelijst voor artikelen hangt.
<B> SELECT [Artikel].[Artnr], [Artikel].[Omschrijving] FROM Artikel WHERE [Artikel].[Categorie]=[Forms]![Order_Leverancier]![Levnr]; </b>
Nu moet ik alleen nog een macro of broncode hebben wat deze code vernieuwt zodra er op de lijst geklikt word.
Wie helpt me ff de brand uit.
Alvast bedankt.
Ik wacht wel op een antwoord.
Ik hebt een vraagje.
Ik ben hier met een ordersysteem bezig en helaas loopt het niet zo soepel als ik dacht dat het zou gaan lopen.
De artikelen moet gekozen kunnen worden aan de hand van de leveranciers.
Stel dat ik Leverancier nummer 1 kies dan zou een andere keuzelijst in het subformulier alleen de artikelen van leverancier nummer 1 laten zien.
Het bovenstaande lukt 1 keer als je een nieuwe order maakt.
Wijzig je daarna van klant dan update Access de lijst niet.
Helaas
Hier is het stukje SQL code wat achter de Keuzelijst voor artikelen hangt.
<B> SELECT [Artikel].[Artnr], [Artikel].[Omschrijving] FROM Artikel WHERE [Artikel].[Categorie]=[Forms]![Order_Leverancier]![Levnr]; </b>
Nu moet ik alleen nog een macro of broncode hebben wat deze code vernieuwt zodra er op de lijst geklikt word.
Wie helpt me ff de brand uit.
Alvast bedankt.
Ik wacht wel op een antwoord.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 16:16 ]