3dsmax - Matrox Mil. G400 max - viewport direct3d probleem

Pagina: 1
Acties:

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoi

Ik heb een Matrox Millenium G400 MAx met 32 MB geheugen.
Als ik nu 3d max opstart en direct3d aan zet, kan ik alleen 8.1 doen. 9.0 geeft meteen een foutmeldign dat ik eerst de nieuwste directx moet installeren, en dat heb ik wel.
Maar 8.1 gaat ook niet altijd goed. Hij zeurt vaak over te weinig geheugen. Alleen na een reboot doet hij het. Als ik eerst ander programma`s open, geeft hij die foutmelding weer.
OpenGL is mega traag hier, evenals softwarematig.
Hoe kan ik dit oplossen? Een nieuwe videokaart met meer geheugen? Andere drivers?

Bij voorbaat dank :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 17:39
Ik vrees toch dat je over moet naar een nieuwe videokaart. 32mb is gewoon echt niet al te veel.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
XLerator schreef op 24 juni 2004 @ 15:02:
Hoi

Ik heb een Matrox Millenium G400 MAx met 32 MB geheugen.
Als ik nu 3d max opstart en direct3d aan zet, kan ik alleen 8.1 doen. 9.0 geeft meteen een foutmeldign dat ik eerst de nieuwste directx moet installeren, en dat heb ik wel.
Maar 8.1 gaat ook niet altijd goed. Hij zeurt vaak over te weinig geheugen. Alleen na een reboot doet hij het. Als ik eerst ander programma`s open, geeft hij die foutmelding weer.
OpenGL is mega traag hier, evenals softwarematig.
Hoe kan ik dit oplossen? Een nieuwe videokaart met meer geheugen? Andere drivers?

Bij voorbaat dank :)
heeft matrox geen openGL drivers? Kan je niet een universele openGL driver proberen, met mijn TI4800 is openGL een stuk sneller.