Toon posts:

Hoe heet wordt jouw A7V?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En hoe heet mag ie worden?

Mijn nog 40 maar ik moet nog 2 120mm fan's+2x 60mm in mijn case zeten?

Verwijderd

Check de andere topics...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/88515

Staan heel veel lui op met een A7V met alles netjes erbij gezet...

GreetzZ MaSsiE

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 22:04
Tip: Vraag bij ABIT om een chipsetkoelertje omdat de jouwe herrie maakt. Die krijg je dan gratis thuisgestuurd. Die monteer je dan op je A7V. Doe dan ook wat koelpasta onder de heatsink en hij wordt nog maar 25 graden of zo.

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
heej geef ff dat email adresje waar je naartoe moet emailen voor dat koelertje :)

trouwens mijn moederbord wodt maar 24 graden (volgens MM4) dus zou dat koelertje nog wel helpen?

Verwijderd

kunje mij ook ff dat e-mailadres geven?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ehm... email-adresje..... zou je mij die ook kunnen geven? Mijn handel is nogal warm... m'n mobo staat op 30 graden celcius en m'n proc op 54 graden celcius..... behoorlijk warm dus....

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ok ik heb het email adresje gevonden...ik heb ze een mailtje gestuurd en nu maar hopen dat ze het echt zo oplossen... ik geloof het namelijk niet dat ze zonder te vragen zo'n koelertje opsturen..

technical@abit.nl

oh ja mijn specs:

a7v: 24 (volgens mm4, ik geloof er alleen niets van)
Duron 800@800: 47

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 07:15
a7v = 34
duron 800@800 = 42

Verwijderd

Thx voor het e-mail adres! ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
A7V = 27c
TB 750@945 = 43c

Verwijderd

a7v = 24
Duron 600 @ 850 = 48

• JvdBosch
Let wel, het koelblok zelf van dat ABIT koelertje past niet (gaten zitten te ver uit elkaar), maar je kunt gewoon de koeler op je huidige heatsink monteren. En met wat pasta eronder scheelt het enorm. Bij mij ging hij van 35 graden naar ongeveer 25 graden!
En ze sturen het koelertje zonder vragen naar je op, hoor. >:)
Het kabeltje past gewoon op de extra fan-connector naast je CPU-Fan connector. Het koelertje heeft maar 2 draden, dus gebruik wel de +12 en 0 van de drie pinnen van je mobo (rood/zwart van de CPU-koeler).
Succes!

Verwijderd

Erm het zal wel aan mij liggen maar je chipset die 40 graden of 30 graden word is echt niet erg. De temperatuur sensor van de chipset is eerder een globaal temp id binnen de kast te krijgen, dat abit hierop een fan heeft geplakt snap ik niet ( dan lijkt het cooler ofzo )...terwijl alleen de sensor zelf word gekoeld....

Mocht het trouwens zo zijn dat je mb stabieler word door van 30/40 naar 25 graden te gaan dan hoor ik het graag.

• JvdBosch
Ik heb het idee dat ik met chipsetkoeling (de Northbridge dus), hogere FSB's kan halen. Ik heb 'm echter zelf altijd op 100 staan, dus ik heb geen bewijzen, maar ik kan hem nu op 107 of zelf 109 Mhz krijgen, wat eerst moeilijk ging. Misschien nog wel hoger, maar dan moet ik de multiplier veranderen, want ik zit ook aan het maximun van de CPU.

Verwijderd

Kijk maar
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/aardappelvla/temps.jpg
Pagina: 1