HD voor 1% geformat, hoe repairen

Pagina: 1
Acties:

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:19
Naja dit is niet op mijn pc, ik ben niet zo dom, maar bij iemand die ik ken daar is dus zen schijf voor 1 % geformateerd en toen had die snel zijn pc uigezet. Bij mij is het ook een keer gebuert en ik heb toen een programma gevonden die alsnog de resterende data van je schijf kan kopieren. Want windows kan je schijf niet meer lezen dus.

Ik heb nu een programmaatje maar die loop vast onder het scannen en heb er al een paar gehad die dan de schijf niet konden lezen en gaven aan dat die gerormat moest worden. (goh dat wist ik nog niet). Maarja. ik hoop dat iemand zo een programma kent, zal toch wel :P

alvast bedankt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

OM FAQ / Beleid
welke progs heb je al geprobeerd dan?>

• Mich
ik heb nu iig die uit de faq ook geprobeerd. ben nu bezig met scaven (progje uit de faq) die scant nu, maar de rest van de namen poeh ik instal test verwijder. werk gewoon beetje google af :)

had ook iets wat heet. recover it all professional. maar die liep weer vast op wat anders geks

• Mich
gvd het wordt nog mooier, er zijn ook cylindres beschadigd waar die niet overheen kan lezen volgens mij :(

is het mogelijk om met een tool het aantal cylinders terug te zetten in mijn geval van 779 naar 600. Het toolte heb ik, maar ik weet niet de gevolgen voor de hd als ik dat doet. blijf alles tot cyl. 600 wel bewaard dan ?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 14:15

tweakerbee

dus..?

Kun je niet gewoon GetDataBack erop loslaten?
Dat is IMHO het mooiste programma :)

You can't have everything. Where would you put it?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

FDISK van een bootflop...partitie helemaal weghalen...nieuw aanmaken...en dan weer opnieuw formatteren

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

tweakerbee schreef op 24 juni 2004 @ 13:58:
heeft bij mij destijds niet gewerkt op een HDD waarvan de kop was gecrasht.. (hij vond 1% terug nog dat wel maar aan alleen wat file headers heb je niet veel ;)). maar getdataback is imo ook een goed progsel.. dikke kans dat het voor je zal werken

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

FDISK van een bootflop...partitie helemaal weghalen...nieuw aanmaken...en dan weer opnieuw formatteren
Maar dan is tie al de data kwijt en dat wil TS niet.

Met data terughalen heb ik nooit zulke goede ervaringen gehad. Maar het programma wat bij mij altijd het beste werkte was zoals al gezegd GetBackData. Heb je die al geprobeerd?

[ Voor 40% gewijzigd door hannos op 24-06-2004 14:06 ]

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
;)
The_Eagle schreef op 24 juni 2004 @ 14:00:
hij moet zijn data redden

ontopic zoals hier boven `getdataback` OM FAQ / Beleid

• Mich
tweakerbee schreef op 24 juni 2004 @ 13:58:
Heb deze nu, en hij scant al een tijdje en hij vind ook bestanden :)

ga volgens mij goed komen met deze

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

probeer als het niet lukt het ook eens met easy recovery proffesional. heeft mij ook een keer uit de brand geholpen.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
ik ben het met Force eens

• Mich
ok ik zal kijken ernaar. Hij is nog steeds bezig met een image te maken van de hd. maar het duurt zolang door alle bad sectors erop

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 22:47

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Mocht het niet lukken, met r-studio heb ik erg goede ervaringen, ook na een volledige format. De licentie is met plezier betaald door de veroorzaker van de schade (!= de eigenaar van de schijf).

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Pagina: 1