Ik vroeg me af of er mede-tweakers zijn die het volgende bekend voorkomt: ik heb en LG 776FM Flatron monitor die altijd voorbeeldig heeft gefunctioneerd. Echter toen ik gisterenavond mijn PCtje opstartte bleef het beeld zwart (de power LED werd wel groen). Om te kijken wat er mis was heb ik de monitor uitgezet en gekeken of alle kabels er wel goed in zaten - wat het geval was - maar vervolgens deed de monitor helemaal niks meer
Als ik de powerkabel aansluit is ook een 'tikkend' geluid hoorbaar in de monitor, de power LED licht niet meer op (niet groen, niet amber, gewoon niet). Ik heb vervolgens de handleiding doorgekeken of er iets over instond, helaas niet dus. Vervolgens heb ik de monitor opengemaakt om te kijken of ik kon zien wat er mis was maar dat was ook vergeefse moeite. Iemand een soortgelijk probleem gehad? Misschien een bekende beveiliging van de monitor?
wat ik al gedaan heb:
- monitor handleiding troubleshooting doorgelezen
- google search op 776FM problemen
- officiele LG website doorkijken op bekende problemen
- GoT Search, lijkt niet te werken
Als ik de powerkabel aansluit is ook een 'tikkend' geluid hoorbaar in de monitor, de power LED licht niet meer op (niet groen, niet amber, gewoon niet). Ik heb vervolgens de handleiding doorgekeken of er iets over instond, helaas niet dus. Vervolgens heb ik de monitor opengemaakt om te kijken of ik kon zien wat er mis was maar dat was ook vergeefse moeite. Iemand een soortgelijk probleem gehad? Misschien een bekende beveiliging van de monitor?
wat ik al gedaan heb:
- monitor handleiding troubleshooting doorgelezen
- google search op 776FM problemen
- officiele LG website doorkijken op bekende problemen
- GoT Search, lijkt niet te werken