Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[shop] Universe Computers

Pagina: 1
Acties:

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
In de pricewatch staan veel artikelen van Universe Computers. Echter is deze winkel voor de komende 2 a 3 maanden niet open. Ik heb veel al geedit, maar misschien kan deze winkel helemaal uit de pricewatch gehaald worden.

Ioniq 5 P45

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Waarom zou deze shop uit de pricewatch verwijdert moeten worden omdat deze wegens omstandigheden 2 a 3 maanden gesloten is?
Mensen die vanuit de pricewatch naar deze shop surfen zullen snel genoeg merken dat ze tijdelijk gesloten zijn.
Overigens verdwijnen de prijzen automatisch na een x-aantal maanden (ingesteld per categorie) als deze niet ge-update worden :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik heb de prijzen verwijderd. De shop laat ik echter staan aangezien Universe aangeeft dat zij de verkochte producten uitleveren zal. Daarnaast vermoed ik dat enkele tweakers waarschijnlijk nog behoefte zullen hebben aan de adres gegevens van Universe. :)

edit:

Oj niet voordringen snelle typert . :+

[ Voor 11% gewijzigd door Longbeard op 24-06-2004 13:15 ]

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
mooi :)
bedankt.

Ioniq 5 P45

Verwijderd

H'm, volgens mij komt deze zaak niet meer terug; de site doet het nu helemaal niet meer, en er wordt niet gereageerd. Ik heb het idee dat er toch sprake is van louche zaken (een paar maanden actief, cashen, en dan snel opdoeken).

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 22:44:
H'm, volgens mij komt deze zaak niet meer terug; de site doet het nu helemaal niet meer, en er wordt niet gereageerd. Ik heb het idee dat er toch sprake is van louche zaken (een paar maanden actief, cashen, en dan snel opdoeken).
Dat kan ik beamen.. Ik heb er een HD gekocht die ik wil ruilen maar geen response op elk medium.. Ze geven als sinds begin zomer aan dat ze dicht zijn (heb echt vlak voordat ze dichtgingen iets gekocht)
Pagina: 1