Toon posts:

Novell tree verdwijnt na het kopplen van Linux met Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij op school hebben een project waar wij een Linux omgeving met een Windows omgeving moeten koppelen. Met behulp van eDirectory Dirxml en Ldap.

Het installeren en configureren gaat in principe goed. Maar bij het koppelen komt er een addertje onder het gras kijken. Het blijkt elke keer als we gaan koppelen dat de oudste tree verdwijnt. En de nieuwste tree ( op het andere platvorm) als het ware de oude vervangt. Waardoor we dus alle objecten van de oude tree ook spoorloos zijn verdwenen.

Kan iemand hier ons vertellen hoe we dit kunnen oplossen. En hoe we eventueel de oude tree terug kunnen halen? Ik zou het ook fijn vinden als iemand kon vetrellen waar de tree is gebleven b.v.d

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die het weet :| ?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:25

Arno

PF5A

Je mag wel een BEETJE geduld tonen hoor..... PNS is niet het 'we helpen binnen 4 uur' of 'omhogschop' forum ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 10:54

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 12:59:
Het installeren en configureren gaat in principe goed. Maar bij het koppelen komt er een addertje onder het gras kijken. Het blijkt elke keer als we gaan koppelen dat de oudste tree verdwijnt. En de nieuwste tree ( op het andere platvorm) als het ware de oude vervangt. Waardoor we dus alle objecten van de oude tree ook spoorloos zijn verdwenen.
Heb je toevallig de trees dezelfde naam gegeven ?

[ Voor 26% gewijzigd door Arfman op 25-06-2004 11:02 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Al op de Novell support page/documentation gezocht ?

* Koffie vindt dit een heeeele magere post (met veel te snelle kick).

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op 25 juni 2004 @ 11:20:
Al op de Novell support page/documentation gezocht ?

* Koffie vindt dit een heeeele magere post (met veel te snelle kick).
Ja we hebben niks anders dan dat zitten doen, helaas hebben we er nog niet echt iets interessants voor gevonden. En nee de tree's hebben beide een andere naam.

Ik zit nu zelf te denken aan het geringe ram geheugen in de servers. Er moet minimaal 512 mb ram in volgens Novell, maar aangezien onze school zo zielig is zit er maar 64 mb in -_-.

De rede dat ik zo "niemand" zei is dat ik normaal hier bent gewend dat er binnen 1 uur gereageerd word ;)

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Kan je niet wat mee informatie geven?

- Wat heb je precies gedaan
- Versies van OS/eDir
- Draaien de eDirectory services wel op beide servers
- eDir/LDAP? Wat op welke server

etc.etc.
Pagina: 1