[Tele2] Gratis bellen in de avond + weekend

Pagina: 1
Acties:

• Dirkse1984
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit klinkt natuurlijk erg leuk, s'avond gratis bellen naar je vriendin.
Zou mij heel wat geld schelen!
Ja oke, je betaald 10 euro in de maand, maar ik betaal nu wel meer dan 10 euro.
Overdag moet je dan gewoon niet gaan bellen met die telefoon, maar puur voor die doeleinden gebruiken.

Mij lijkt dit aanbod dus wel wat, maar ik zit toch nog met de vraag wat nou de ontvangst is van tele2 mobiel?
Heb je gewoon goed bereik, en kan ik vanuit bed m'n vriendin bellen, of moet ik diep in de nacht naar buiten toe lopen voordat ik iemand kan gaan bellen?
Kijk, dan hoeft het van mij natuurlijk niet.

Iemand ervaringen hiermee?

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

werken die niet als carrier select op t telfort netwerk ofzo? zo'n dekking kan je dus verwachten :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Dirkse1984
  • Niet online
Gully schreef op 24 juni 2004 @ 12:33:
werken die niet als carrier select op t telfort netwerk ofzo? zo'n dekking kan je dus verwachten :)
eh.. en wat is dat dan voor een dekking. Heb zelf geen Telfort maar Oringe.
Heb geen ervaring met Telfort, is deze een beetje goed? of juist niet???
O-)

• Dirkse1984
  • Niet online
is er trouwens iemand die dit abonnement al heeft afgesloten, en al in huis heeft?
Wat zijn je ervaringen hiermee?
Denk er toch sterk aan om het wel te kopen

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zekers zeer intressant, echt niet verkeerd... En je kant dus een contract voor 6 maanden aflsuiten... kun je het ff testen... Ik ben nu ook met telfort via zon samenbellen abonnement, voor 12,50 euro daar kun je ook goedkoop naar vaste en Telfort nummers bellen(die zijn er wel meer dan tele2) en naar vaste nummers, alleen met een maximun van 500 minuten. Bij tele2 is het als goed is onbeperkt, ohja vergete het is alleen maar savonds en niet ovedag... hmmmm

Zie net dit stukje in de voorwaarden:

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/tele2voorwaarden.jpg

Dus je wordt verplicht om de aansluiting redelijk te gebruiken, maar wat wordt onder redelijk gebruik verstaan?

[ Voor 25% gewijzigd door Sur_G op 24-06-2004 16:45 ]

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:30

jurma

simply connecting...

tele2 gebruikt het telfort netwerkt, heb een tele2 mobiel gehad.
Het netwerk (in tilburg en omstreken) was uitstekend, altijd bereik.
en ik neem aan dat je wat hierboven staat ook gewoon overdag moet bellen anders valt het te veel op.
maar betaal je dan overdag de normale tarieven of duurdere ?

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-02 19:26
je krijgt nu een SE t630 voor 49€ bij een 6maanden 10€ abo, ze kunnen zich wel het recht behouden het contract te beeindigen, maar je hebt dan wel goedkoop een gsm en een simkaartje is dan snel gehaald. of zie ik dat verkeerd?

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah, heb het net gezien. bedankt voor de tip. Ik heb er gelijk 1 afgesloten. Ik bedoels is weinig geld voor een T630. Zou die simlock vrij zijn??

Verwijderd

Onbeperkt bellen is nu 4euro in de avond en in het weekend :) Toch maar eens me ouders aanspreken!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hey, moet je eigenlijk persee al bij Tele 2 zitten wil je een Tele 2 mobiel abbo afsluiten?

Update
Oeps, sorry, was echte te snel geschreven, zonder op te letten. :X
Ik zit de algemene voorwaarden door te spitten, maar kan het niet vinden.

[ Voor 52% gewijzigd door Sur_G op 25-09-2004 19:21 ]

Verwijderd

Sur_G schreef op 25 september 2004 @ 19:13:
Hey moet je eigen persee al vij Tele 2 zitten wil je een Tele 2 mobiel abbo afsluiten?
Pardon, wat staat daaro :?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
LaMa ... stond onzin ... :X

[ Voor 111% gewijzigd door pven op 25-09-2004 19:19 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Sur_G schreef op 25 september 2004 @ 19:13:
Hey, moet je eigenlijk persee al bij Tele 2 zitten wil je een Tele 2 mobiel abbo afsluiten?

Update
Oeps, sorry, was echte te snel geschreven, zonder op te letten. Ik zit de algemene voorwaarden door te spitten, maar kan het niet vinden.
Volgens mij niet. Je koopt gewoon zo'n tele 2 setje ;) . Ze willen juist erg graag klanten hebben dus erg weinig regeltjes :*)

• darklord007
maar hoe zit het nu als tele2mobiel je afsluit wegens volgens hun teveel gebruik?
of weet niemand dat?

• darklord007
niemand? :(

Verwijderd

Ten eerste ik zou het niet weten, bel ze op om daarover geinformeerd te worden of zoek eens op hun site ;) .
Ten tweede lees de faq erop na en dan weet je dat het kicken binnen 24 uur niet gewenst is :)

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Een aantal weken terug kwam ik thuis van school, en toen werd ik op het station ineens aangesproken door een of andere pik. Of ik interesse had in een gratis mobiel? :?

Ik kon kiezen uit een nokia 2100 of een SE T230. Ik moest dan alleen een formulier invullen.Ik dacht in eerste instantie dat het een of andere enquete was ofzo. Tot die kerel ineens ook begon over gratis bellen. Na verder vragen bleek dus dat het ging om een tele2-mobiel. Dit zou inhouden dat ik dat contract moest tekenen, en dan zou ik een tele2-sim krijgen, en zo'n toestel. 8)7

Ik dacht dus in eerste instantie dat ik die enquete aan het invullen was (naam, adres, enzovoort...), maar dat bleek dus een contract te zijn van tele2. |:(
Ik had dat hele formulier toen al zowat ingevuld. Ik dus natuurlijk eerst verder informeren, of er extra kosten bijkwamen enzo. Nee, helemaal niet. Alleen als ik het abonement op zou zeggen, dan zou er 10 euro anuleringskosten in rekening worden gebracht... Echt, verder geen kosten. Nee, gratis bellen volgens die vent.

Ik de kleine lettertjes doorlezen, en daarna een foldertje van het gebeuren. Die kerel had ondertussen al snel het doordrukvelletje eraf gescheurd. Ik vond het dus allemaal nogal vreemd overkomen.

Het blijkt nu dus een abonnement te zijn voor 10 euro per maand, met een looptijd van 6 maanden. De kosten voor het bellen zijn als volgt:
code:
1
2
3
4
5
Binnen Nederland           Piekuren Daluren
Naar Tele2-mobiel         0,20      gratis*
naar vaste nummers       0,20       gratis*
naar ander mobiel netwerk  0,20     0,10
sms                     0,09        0,09

offtopic:
* gratis bellen: tijdens daluren (werkdagen tussen 1900-0800 en in het weekend) naar Tele2 Mobiel en naar alle vaste nummers in Nederland. U betaald alleen het starttarief van 0,07 per gesprek.

[ Voor 1% gewijzigd door Savages op 27-09-2004 18:05 . Reden: wat een gekut met die taps... beetje spaties gestrooid nu.. ]

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Verwijderd

Dit alles lijkt mij wel interessant. Dus met je mobiel kun je naar vaste nummers na 19 uur gratis bellen? Zijn dat ALLE vaste nummers van NL of alleen vaste nummers die aangesloteren zijn bij TELE2?

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:33
Sur_G schreef op 25 september 2004 @ 19:04:
Jah, heb het net gezien. bedankt voor de tip. Ik heb er gelijk 1 afgesloten. Ik bedoels is weinig geld voor een T630. Zou die simlock vrij zijn??
Ik heb net even geinformeerd bij de Tele2Mobiel KS, maar die mevrouw zei dat er voor een jaar een simlock op zat :(

Ik vind dit eigenlijk heel vreemd, want 1) 't is een abonnement (10 euro p/maand), ze zijn dus al zeker van inkomsten, of ik nou wil bellen of bereikbaar wil zijn, en 2) 't eerste contract is 6 maanden, stel je wilt er vanaf: moet je nog 6 maanden wachten voordat je er een andere sim in kan doen 8)7 Iemand gebeld met andere resultaten? Vond deze mevrouw erg ongeinteresseert overkomen...

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• darklord007
om even terug te komen op dat recht van ontbinden van hun kant: dit gebeurd alleen als er voor meer dan 250€ wordt verbeld of als er ineens hele hogen bedragen uit komen terwijl dat normaal niet zo is. het heeft dus niks te maken met het veel bellen in dal.

over de simlock: dan zeg je m toch fijn na 6maanden op en laat m simlockvrij maken door zo'n bedrijf die je op iedere straathoek hebt.

ik ben vandaag toch maar over stag gegaan, de t630 voor 49€ is echt goedkoop als je kijkt hoeveel je bij andere providers per maand moet betalen en ook nog vaak 2 jaar. Ik bel normaal toch niet zoveel en dat gratis bellen in het dal en weekend vind ik zeer interessant. Ik heb gespeurd op allerlei soorten addertjes, maar het ziet er gewoon goed uit. Over 3-4 weken krijg ik te tel thuisgestuurd en behoud ik mijn oude prepaid nummer van vodafone.

ben benieuwd

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik heb vandaag een brief gehad over een zelfde aanbieding als hierboven beschreven staat. Nou wil ik graag weten of er mensen zijn die dit hebben en mij kunnen vertellen wat er gebeurd als ik over die 10 euro heen ga? kan ik dan nog gewoon bellen maar dat de rekening hoger word of krijg ik dan net als bij beltegoed een mens aan de lijn van; U heeft niet genoeg beltegoed voor dit gesprek. ben namelijk wel geinteresseerd hierin, kan ik namelijk ook eens een keer mensen bellen ipv dat ze mij altijd moeten bellen :P

Verwijderd

Dit is ook wel interessant:

http://www.tele2.nl/produkten-services/onbeperkt.html

Voor vast bedrag bellen overdag, in de avond en weekend of ALTIJD. Naar vaste nummers. 24u per dag gratis bellen kost maar 7.95 per maand!

• Dirkse1984
  • Niet online
Na die 10 Euro kan je gewoon doorbellen, no problem.. alleen extra betalen natuurlijk
M'n vriendin heeft nu al een half jaar dit abbo en heeft altijd prima bereik. We bellen elke avond nu gratis, zei vanaf mobiel naar m'n huis ideaal.
Niet na denken hoelang je bezig bent, maar gewoon lekker uit je bed bellen
Noob-Saibot schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:52:
Ik heb vandaag een brief gehad over een zelfde aanbieding als hierboven beschreven staat. Nou wil ik graag weten of er mensen zijn die dit hebben en mij kunnen vertellen wat er gebeurd als ik over die 10 euro heen ga? kan ik dan nog gewoon bellen maar dat de rekening hoger word of krijg ik dan net als bij beltegoed een mens aan de lijn van; U heeft niet genoeg beltegoed voor dit gesprek. ben namelijk wel geinteresseerd hierin, kan ik namelijk ook eens een keer mensen bellen ipv dat ze mij altijd moeten bellen :P

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Ik heb dat abbo ook, ideaal...

en voor degene die een beetje oplettend waren: Blokker had een actie van de week:

Siemens prepaid foontje, 9.95, incl 10 eur beltegoed... kwam alleen 2.95 verzendkosten bij.

Ik heb 2 toestellen gekocht, is namelijk tele2 mobiel..... en daar bel je dus gratis heen 's avonds.. en die toestellen geef ik wel weg, kan ik mooi hun gratis bellen ;)

edit: motorola telefoon, ach, who carez
» Uw Bestelling: Motorola C115 prepaid pakket (incl. € 2.95 verzendkosten)
Tele2 Mobiel pre-paid met € 10.- beltegoed
Totaal: € 12.90

€ 12.90
edit: actie site werkt nog, misschien kun je nog bestellen..
http://www.besteljemobiel.nu/

Je moet geloof ik alleen dat toestel wel daadwerkelijk gaan gebruiken, anders mag je 70 eur ofzo betalen, dus niet in de kast (ongebruikt) gooien als reserve ;)

Maar goed, 1 toestel hou ik hier rond mn huis ofzo, en 1 naar een vriendin, mooi gratis bellen.

Vaste lijn heeft lang niet iedereen meer tegenwoordig.....

Ik heb zelf de Sony T230 dacht ik, heb m alweer een paar maand ofzo. Iig had mijn toestel GEEN simlock.. en ook al zou dat hele tele2 niets zijn, na 6 mnd (+ 1 opzegtermijn) opzeggen, heb ik nog altijd voor 70 eur een leuk toestelletje..

zag trouwens dat de nieuwe sony je er een jaar aanvast zit, ik kon er met 6 mnd vanaf (als ik dat zou willen)

[ Voor 69% gewijzigd door DJSmiley op 06-12-2004 12:30 ]

Pagina: 1