Toon posts:

[pc]Diablo2LOD pc crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi,

Ik heb mijn Diablo2LOD maar weer eens uit de kast getrokken en leuk spelen
maar.....

De laatste tijd heb ik een beetje last van PC crashes. Ik ben lekker aan het spelen en opeens BAM computer uit.
CPU is niet te heet en 3d kaart is ook niets aan te zien. Stekketjes zitten ook allemaal goed vast.
Ik heb ook al wat gekeken op ander forum's en op GoT forum maar niet iets vergelijkbaars te zien. CPU is ook niet te heet.

Ik snap er geen snars van en hoop dat het te fixen is want op Campzone wil ik graag VEEL diablo'en! en dat doe je LANG en VAAK dus...

HELLLUUPPP!!! :X

mijn pc:
AMD 2600+ barton
radeon 9600PRO
768 PC3200 DDR
120 GB hdd

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je zeg thet oo k bij andere spellen te hebben. misschien zit er ergends in windows een fout dat je comp flipt. hoe heb je de stroom aanvoer geregeld? allemaal op 1 stekkerdoos? soms wilt dit nml ookwel problemen om opleveren, het kan oo keen fabeltje zijn. maar heb het ergends glezen. he bje de afgelopen tijd iets nieuws in je computer gestopt, of iets veranderd?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

Zo te zien mag het niet aan de specs van je cpu/vga/mem liggen. Weet je misschien wat de voltages zijn van je voeding? En dan het liefst onder belasting. (kun je doen met MBM5, daar kun je zien wat de hoogst en laagst gemeten waarden zijn)

En misschien kun je eens memtest runnen?

Verwijderd

Topicstarter
daves2hd schreef op 24 juni 2004 @ 20:38:
je zeg thet oo k bij andere spellen te hebben. misschien zit er ergends in windows een fout dat je comp flipt. hoe heb je de stroom aanvoer geregeld? allemaal op 1 stekkerdoos? soms wilt dit nml ookwel problemen om opleveren, het kan oo keen fabeltje zijn. maar heb het ergends glezen. he bje de afgelopen tijd iets nieuws in je computer gestopt, of iets veranderd?
Het is alleen bij D2LOD

Ik zal eens een 2e stekkerdoos erbij halen...

En voorderest niet iets nieuws erbij gezet dus daar kan het niet aan liggen.

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik weet verder neit of je met een crack speelt, zo ja... is dat het probleem denk ik. zo nee, is het idd erg vreemd. ik weet alleen dat ik met cd speel en nog geen een keer last van een crash had. maar m'n broer speelt wel met een crack en heeft het 2x gehad dat het crashed.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Is het toevallig als je een game joined?

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
daves2hd schreef op 25 juni 2004 @ 20:07:
ik weet verder neit of je met een crack speelt, zo ja... is dat het probleem denk ik. zo nee, is het idd erg vreemd. ik weet alleen dat ik met cd speel en nog geen een keer last van een crash had. maar m'n broer speelt wel met een crack en heeft het 2x gehad dat het crashed.
Heb originele

Verwijderd

Topicstarter
NvE schreef op 26 juni 2004 @ 02:53:
Is het toevallig als je een game joined?
Nee het is alleen als ik voor langere tijd achter Diablo zit.

Ik ga nog maar eens een keer diablo opnieuw instaleren...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
doe eens een check met wat andere spellen.

ik denk niet dat het aan diablo2 ligt
anders kan je ook nog andere vid kaart drivers en andere mobo drivers installeren.
verder laatste SP van windows en nieuweste DirectX er al op?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 27 juni 2004 @ 19:41:
doe eens een check met wat andere spellen.

ik denk niet dat het aan diablo2 ligt
anders kan je ook nog andere vid kaart drivers en andere mobo drivers installeren.
verder laatste SP van windows en nieuweste DirectX er al op?
Bij Knights-Online deed ie het ook.
Maar PC heeft het begeven CPU is denk ik kapoet. Woensdag even testen in een andere PC en hopen...
Pagina: 1