[WaveAmen] hoe te verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Heb een paar dagen geleden de nieuwe messenger (plus) er op gegooid en blijkbaar ff niet opgelet tijdens de installatie want nu heb ik een heel erg irritante balk met reclame links in IE staan (hij noemt zich daar WaveAmen).

Heb al geprobeerd ad-aware er overheen te gooien, maar dat werkt niet. Iemand een suggestie hoe ik die troep weg krijg?

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 07:58
Ik heb er na een dergelijke installatie ook veel last van gehad. Plus iig deinstalleren en dan HijackThis, CWShredder en spywareBlaster erover. Let er wel op welke files je uiteindelijk weggooit. Je moet anders even zoeken. Op sommige sites staat duidelijk vermeld welke files je moet verwijderen bij HijackThis.

Kan even geen linkjes sturen want die heb ik niet bij me maar de bovenstaande progs hebben wel goed werk verricht voor mijn systeempje...;-)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Neem [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] eens door en probeer het met Spybot S&D en HijackThis. Mocht het niet lukken kan je het nog eens vragen in Beveiliging & Virussen. :)

Ik geloof trouwens dat het in sommige gevallen al was gelukt door simpelweg Messenger Plus te verwijderen, en vervolgens te herinstalleren zonder het sponsor program.

Dit topic is gesloten.