Hoi luitjes, sindskort hebben we een nieuwe pc met een Athlon 64, en ik wilde natuurlijk wel de pc in zijn volle glorie meemaken door een 64-bits OS te installeren. Ik heb FreeBSD 5.2.1 al geprobeerd, maar die wil om een of andere vage reden niet installeren, maar daar kom ik wel uit. Dus heb ik maar een FTP-install gedaan van suse 9.1 prof. Alles werkt hardstikke leuk en aardig, behalve dat het beeld helemaal wordt gescrambled als ik overschakel naar de console. De letters zijn dan 1/5 van de hoogte van het scherm en alles knippert en loopt door elkaar.
Ik draai 2.6.5-suse-default (gewoon de stock). Ik heb al een keer geprobeerd te recompilen, maar ik bleef dezelfde problemen houden. Verdere specs:
- Asus K8V deluxe
- Athlon 64 3400+
- Geforce FX5900 ultra
- Philips 170C4 17" TFT
In Arch Linux (32-bits) heb ik dit probleem niet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik draai 2.6.5-suse-default (gewoon de stock). Ik heb al een keer geprobeerd te recompilen, maar ik bleef dezelfde problemen houden. Verdere specs:
- Asus K8V deluxe
- Athlon 64 3400+
- Geforce FX5900 ultra
- Philips 170C4 17" TFT
In Arch Linux (32-bits) heb ik dit probleem niet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW