Toon posts:

Statief probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb hier de Hama Gamma 74, ik heb reeds via Google gezocht maar vond zo goed als geen binnenlandse geschikte websites..

M'n probleem is dat ik dus klein onderdeeltje kwijt ben, het is klein boutje om bovenaan het statief het geplaatste toestel te kunnen 90° laten kantelen..

Is het mogelijk dit onderdeeltje te bestellen? Of moet ik meteen nieuwe statief halen? :'(

grtz
Still Dro

PS. ik kreeg reeds een attitude waarschuwing, hopelijk is de zin van deze post wat gerechtvaardigd

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:36

Super_ik

haklust!

kun je niet bij de doe het zelf winkel zo'n zelfde boutje halen?
en anders kun je beter ff contact opnemen met de winkel waar je m gekocht hebt, of de fabrikant, en vragen of t mogelijk is. :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ik denk dat je inderdaad het best even naar foto speciaal zaak kunt gaan. Hama is een redelijk bekend en groot merk, dus het moet voor hun niet zo'n probleem zijn om even zoiets te bestellen :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Je zou ook even kunnen kijken bij een doe-het-zelf-zaak, of een ijzerwaren-zaak. Vaak zijn het toch standaardboutjes en schroefdraden, en bij de fotozaak kost het je waarschijnlijk het 10- tot 100-voudige van wat het bij een ijzerwaren-zaak kost.

ijzerwaren: "Ah, boutje, da's dan 15 cent meneer."
fotozaak: "Ah, boutje, moeilijk moeilijk, bestellen!"
fotozaak (2 weken later): "Bestelling binnen, da's dan 12,95 meneer."

Als het gewoon een metalen boutje is, dan is het vaak wel op te lossen op een makkelijke manier.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is net het probleem, het is geen ijzeren boutje...

Maar een plastic boutje.. Ik heb deze gekocht in een grote Discount (Carrefour) en die verkopen nu geen statieven meer...

grtz

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:36

Super_ik

haklust!

andere Hama dealer proberen?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Is er geen metalen boutje met dezelfde afmetingen (diameter, schroefdraad)?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1