We draaien Chello op een server bak met w98 SE m.b.v. Internet Sharing met 9 pc's als client. Ik heb nu een FTP server proggie WarFTP draaien, alles loopt prima, maar ik kan de server alleen op poort 21 draaien, dit ligt niet aan het server-proggie, maar aan W98 volgens mij, weet iemand hoe ik deze op een andere poort kan zetten ???
Je kunt hem wel anders instellen. Moet je de deamon eerst stoppen, dan kun je via de User manager geloof ik de poort aanpassen (vakje is normaal grijs).
Daarmee kan ik inderdaad instellen op welke poort ik het proggie wil hebben draaien, maar als ik iets anders dan 21 instel, dan werkt het niet, dus dat ligt waarschijnlijk aan de internet sharing van w98se, en de vraag is dus hoe ik die daarvan kan wijzigen.
Yess !! Het is gelukt, gewoon met internet sharing van w98se, moest effe iets in de registry weizigen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\ICSharing\Mappings\Installed\FTP
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\ICSharing\Mappings\Installed\FTP
Verwijderd
Op zaterdag 23 december 2000 15:48 schreef The_Yeti het volgende:
Yess !! Het is gelukt, gewoon met internet sharing van w98se, moest effe iets in de registry weizigen:
Pagina: 1