Ik ben ook begonnen met een casemod, omdat ik een mislukte casemod case van iemand heb gekregen. Heb helaas geen plaatjes van de case hoe deze er eerst uit zag
had toen nog digitale camera ter beschikking. Maar goed je moet niet van mij verwachten dat ik een uberl33te case kan maken, want dit is me eerste casemod. En me Dremel/Soldeer/Spuit skills zijn gewoon 0. Gelukkig heb ik deze case gratis en kan ik me skillz ophogen hiermee hoop ik 
Het betreft deze case:

Ik ben al begonnen met me goedkope 350 watt voeding:

De onderkap, heb die irritante builtinfanguard eruitgedremeld en ik heb hem gespoten ik vind zelf dat dit aardig is gelukt

En nu de andere kant
zoals je ziet heb ik er een stuk uitgedremeld, hierachter komt wat gaas

Zoals je ziet voeding geplaatst, zonder powerconnector en switch. En zoals je ziet zwarte mesh met zelf blauw gespoten connectors

Zoals je hier ziet een blauw fanguard ook gespoten
en daarachter bevindt zich een blauwe ledfan 
Nu moet het echte werk nog beginnen. Hieronder bevindt zich een plaatje hierin staat hoe ik me window wil hebben. Zoals je ziet zie je op de zijkap een hole voor eem fan. Deze was er helaas al toen ik de case kreeg. Zoals je me nickname zie dat wordt een stuk plexiglas waarin ik mijn naam wil gaan graveren en aan de zijkant ledjes zodat me nickname wordt opgelicht in het plexiglas. Hieronder betreft het de zijkant en de top.

En ik wil deze airflow gaan gebruiken. Hierbij zal ik graag wat tips willen gebruiken

Ik heb de bays voor me diskettestation/hd en me cdromspelers al metallic blauw gespoten, ik koos hiervoor omdat dit beter het licht reflecteert en het ziet er wel cool uit

Dit is hoever ik pas ben. Dit zijn mijn n00b modding skillz
ik hoop dat ik veel goeie tips/reacties krijg
Het betreft deze case:

Ik ben al begonnen met me goedkope 350 watt voeding:
De onderkap, heb die irritante builtinfanguard eruitgedremeld en ik heb hem gespoten ik vind zelf dat dit aardig is gelukt
En nu de andere kant
Zoals je ziet voeding geplaatst, zonder powerconnector en switch. En zoals je ziet zwarte mesh met zelf blauw gespoten connectors
Zoals je hier ziet een blauw fanguard ook gespoten
Nu moet het echte werk nog beginnen. Hieronder bevindt zich een plaatje hierin staat hoe ik me window wil hebben. Zoals je ziet zie je op de zijkap een hole voor eem fan. Deze was er helaas al toen ik de case kreeg. Zoals je me nickname zie dat wordt een stuk plexiglas waarin ik mijn naam wil gaan graveren en aan de zijkant ledjes zodat me nickname wordt opgelicht in het plexiglas. Hieronder betreft het de zijkant en de top.

En ik wil deze airflow gaan gebruiken. Hierbij zal ik graag wat tips willen gebruiken
Ik heb de bays voor me diskettestation/hd en me cdromspelers al metallic blauw gespoten, ik koos hiervoor omdat dit beter het licht reflecteert en het ziet er wel cool uit
Dit is hoever ik pas ben. Dit zijn mijn n00b modding skillz
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy