Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CIP] Black/Blue

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:32
Ik ben ook begonnen met een casemod, omdat ik een mislukte casemod case van iemand heb gekregen. Heb helaas geen plaatjes van de case hoe deze er eerst uit zag :'( had toen nog digitale camera ter beschikking. Maar goed je moet niet van mij verwachten dat ik een uberl33te case kan maken, want dit is me eerste casemod. En me Dremel/Soldeer/Spuit skills zijn gewoon 0. Gelukkig heb ik deze case gratis en kan ik me skillz ophogen hiermee hoop ik :)

Het betreft deze case:
Afbeeldingslocatie: http://www8.alternate.nl/prodpic/450x450/t/tqxh81.jpg

Ik ben al begonnen met me goedkope 350 watt voeding:
Afbeeldingslocatie: http://www.ikownjou.nl/modding/DSC_0023.JPG
De onderkap, heb die irritante builtinfanguard eruitgedremeld en ik heb hem gespoten ik vind zelf dat dit aardig is gelukt

Afbeeldingslocatie: http://www.ikownjou.nl/modding/DSC_0024.JPG
En nu de andere kant :) zoals je ziet heb ik er een stuk uitgedremeld, hierachter komt wat gaas

Afbeeldingslocatie: http://www.ikownjou.nl/modding/DSC_0033.JPG
Zoals je ziet voeding geplaatst, zonder powerconnector en switch. En zoals je ziet zwarte mesh met zelf blauw gespoten connectors O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.ikownjou.nl/modding/DSC_0032.JPG
Zoals je hier ziet een blauw fanguard ook gespoten :) en daarachter bevindt zich een blauwe ledfan :)

Nu moet het echte werk nog beginnen. Hieronder bevindt zich een plaatje hierin staat hoe ik me window wil hebben. Zoals je ziet zie je op de zijkap een hole voor eem fan. Deze was er helaas al toen ik de case kreeg. Zoals je me nickname zie dat wordt een stuk plexiglas waarin ik mijn naam wil gaan graveren en aan de zijkant ledjes zodat me nickname wordt opgelicht in het plexiglas. Hieronder betreft het de zijkant en de top.

Afbeeldingslocatie: http://www.ikownjou.nl/modding/PC-Zij-en-Top.gif

En ik wil deze airflow gaan gebruiken. Hierbij zal ik graag wat tips willen gebruiken

Afbeeldingslocatie: http://www.ikownjou.nl/modding/lucht.JPG

Ik heb de bays voor me diskettestation/hd en me cdromspelers al metallic blauw gespoten, ik koos hiervoor omdat dit beter het licht reflecteert en het ziet er wel cool uit 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.ikownjou.nl/modding/DSC_0034.JPG

Dit is hoever ik pas ben. Dit zijn mijn n00b modding skillz :) ik hoop dat ik veel goeie tips/reacties krijg :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 15:29

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Tip: zet er bij van wie je toestemming hebt.
Tip/idee/reactie: waarschijnlijk stond er op je spuitbus met bleuwe metallicverf dat je er nog een laklaag over moet doen. Nu krijg je heel snel krassen.

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden :)

Paar vraagjes, gaat het je echt om de case modden, of komt er ook nog wat hardware in (neem aan van wel ;)), wat voor hardware?
Ik ben ook begonnen met een casemod, omdat ik een mislukte casemod case van iemand heb gekregen.
Ben ook wel nieuwsgierig hoe die case er op het moment uitziet, en wat je er aan wil veranderen :)

En als laatste: dat spuitwerk ziet er goed uit! Breng je het in 1 keer aan? of met meerdere lagen? Zelf spuit ik in 3 of 4 lagen waarbij elke keer weer geschuurd moet worden (kut werk altijd :P)

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 15:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Leuk idee, Toestemming al gevraagd?

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op 24 juni 2004 @ 13:36:
Leuk idee, Toestemming al gevraagd?
Cassettebandje schreef op 24 juni 2004 @ 09:01:
Tip: zet er bij van wie je toestemming hebt.
Tip/idee/reactie: waarschijnlijk stond er op je spuitbus met bleuwe metallicverf dat je er nog een laklaag over moet doen. Nu krijg je heel snel krassen.
komop, who cares.. tis al erg genoeg dat de mods hierover zeuren, ga dan ook nog niet de wannabe-mod uithangen :/

ontopic: ziet er al aardig uit, vooral die geverfde voeding is echt een motivatie voor me om ook eindelijk eens te beginnen... heb de verf al paar maanden in huis maja, eerst examens en nu het weer he O-)
succes iig

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:50:
[...]

[...]

komop, who cares.. tis al erg genoeg dat de mods hierover zeuren, ga dan ook nog niet de wannabe-mod uithangen :/

ontopic: ziet er al aardig uit, vooral die geverfde voeding is echt een motivatie voor me om ook eindelijk eens te beginnen... heb de verf al paar maanden in huis maja, eerst examens en nu het weer he O-)
succes iig
Ja idd,

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:10
het begin ziet er leuk uit.
houd je aan je kleurencombi en 't kan een zeer strakke case worden denk ik.
nu nog wat scherpere foto's maken.. ;)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:32
@Hopeloosje:
moet ik vragen voor toestemming om te posten? :/ nou dan heb k me eigen toestemming gegeven
En voor de lak welke moet ik dan kopen? :/ en dit is tevens voor de binnenkant dus hier hoeft niet echt lak overheen de buitenkan komt er wel lak overheen

@Aspje
ik heb meerdere lagen gebruikt hele dunne lagen. heb dit niet geschuurd had eigenlijk wel gemoeten maar het is voor de binnenkant hier zal verder de hardware er nooit meer uitgehaald worden behalve als het kapot is.

MSI 845 PE MAX2 (dacht ik zo uit me kop)
P4 2,8 ghz
DVDbrander liteon
cdbrander aopen
512 corsair pc2700
Hercules Prophet 9600 XT
audigy 2
2maal realtek netwerkkaart
350 watt voeding (onbekend merk maar goeie voltages :D)
en ik heb nog een badeend waarin k me cam ga inmodden >:)

dit is me hardware uit me premodded case. ik zal na het weekend als k weer thuis ben wa foto's posten maar alles is al uit elkaar maar nog niet geschuurd enzo.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
iCeWiRe schreef op 24 juni 2004 @ 17:01:
@Hopeloosje:
moet ik vragen voor toestemming om te posten? :/ nou dan heb k me eigen toestemming gegeven
Dan zou ik als ik jou was maar eens snel de faq gaan lezen! Voor het bijhouden van een CiP heb je toestemming van een mod nodig. (Dat weet zelfs ik als non-modder... |:( )

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 15:29

Cassettebandje

SA-C90 TDK

En voor de lak welke moet ik dan kopen? :/ en dit is tevens voor de binnenkant dus hier hoeft niet echt lak overheen de buitenkan komt er wel lak overheen
Als je echt zeker weet dat er niks tegenaankomt dan is het geen probleem. Bij mijn fiets ben ik het vergeten |:(
Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen dan kun je gewoon blanke lak nemen, die verkopen ze ook in spuitbusvorm. Het resultaat wordt dan ook iets glanzender.

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

en ik heb nog een badeend waarin k me cam ga inmodden >:)
en DAT wordt vooral interessant :*) brengt me op ideeen voor mijn volgende mod ;)

Verwijderd

DeeD2k2 schreef op 24 juni 2004 @ 17:10:
[...]
Dan zou ik als ik jou was maar eens snel de faq gaan lezen! Voor het bijhouden van een CiP heb je toestemming van een mod nodig. (Dat weet zelfs ik als non-modder... |:( )
Doe dan een topicreport, en ga niet in dit topic zo overbodig zitten azijnpissen |:(

[ontopic]
Heb je ook de case zelf al onder handen genomen of de inhoud? En heb je natuurlijk ook foto's van de case die jij nu hebt :P (hoe die nu is)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Is je casemod nog niet af? Lees Casemods in Progress want om een casemod in wording te posten heb je tegenwoordig toestemming nodig. Als je gewoon een topic opent zonder dit eerst te lezen, zal het op slot gaan en verklein je je eigen kansen om toestemming te krijgen behoorlijk.
Casemods in Progress

Vraag dus eerst toestemming aan een van de CME-moderators via mail:

- m-m
- AcouSE
- euss

En zet dan in je topicstart van wie je toestemming hebt gekregen, als je toestemming hebt.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.