XP - Muis hangt bij CTRL+ALT

Pagina: 1
Acties:

• Webxorcist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11-2024
Hoi,

beetje vaag probleem. Wanneer ik op mijn laptop de toetsen combi CTRL+ALT indruk dan hangt mijn muis. Zowel PS2 als touchpad en klit :).

Op mijn pc thuis, waar dezelfde meuk op is geinstalleerd heb ik het probleem niet. En een collega met dezelfde laptop, maar dan Win2k installatie, heeft het probleem ook niet.

Het gaat iig. om een Compaq EVO N620c met WinXP Pro SP1.

Real men use Linux

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

probeer eens het uizetten van bijv. sticky keys in "toegankelijkheids-opties" (?) accessibility options in je controle paneel.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Webxorcist
Gecheckt, alles uitgezet. Prob blijft.

Real men use Linux

Verwijderd

CTRL+ALT doet, tenzij je in VMWare zit, niks. Draai je VMWare-XP?

• Webxorcist
Nee, geen VMWARE...

Real men use Linux

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je met 'hangt'? Hij beweegt niet meer? Hij clickt niet meer?

• Webxorcist
Beide, muis stopt met bewegen, kliks komen niet door. Laat ik CTRL+ALT los dan zal alles na een seconde weer reageren.

Nu heb ik net getest en bij het Windows inlog scherm is er niks aan de hand. Dus het ligt niet aan de hardware/bios van Compaq lijkt me. Het kan dus nog een instelling of software zijn.

Nu heb ik alles gekilled wat gekilled kon worden en dit heeft niet geholpen. Daarbij de opmerking dat op deze machine exact dezelfde meuk is geinstalleerd als mijn pc thuis die geen probs heeft.

Heb inmiddels ook de mouse drivers van Synaptics geupdate, ook geen resultaat.

Real men use Linux

• Webxorcist
Niemand meer een geniale ingeving?

Real men use Linux

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je met behulp van een registry en diskmonitor eens kunnen kijken wat er precies gebeurt als je die toetsencombinatie indrukt? Start er een bepaald programma op misschien? Heb je het probleem ook in veilige modus?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Webxorcist
Heb Filemon en Regmon gebruikt. Beide leverde niks op. Safe Mode moet ik nog proberen maar ik denk dat het dan wel werkt. Het werkt namelijk ook als ik nog in mijn inlog scherm zit.

Dus ja, ben er vrijwel zeker van dat het iets is wat wordt geladen na het inloggen :)

Real men use Linux

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als het inderdaad in safe mode wel allemaal blijft werken dan weet je zeker dat het iets opstartends is. Vervolgens kun je op zoek gaan naar alle zaken die opstarten; en die dan 1-voor-1 inschakelen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Webxorcist
Ja inderdaad. Had ik ook al gedaan. Het frustrerende is alleen dat dat ook geen resultaat opleverde. Dus wellicht iets van een driver. Maar als ik de normale mouse driver van Windows gebruik treedt het probleem op en als ik die van Compaq gebruik ook.

Wordt er moedeloos van ondertussen |:(

Real men use Linux

Pagina: 1