Toon posts:

Leuke nieuwe Site ondekt..

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Via het forum van anand kwam ik op deze site: http://www.casegallery.com/

Dit is een site die allemaal zelfbouw, speciale of gemodificeerde kasten laat zien (inclusief een artikeltje)

ze zijn pas net begonnen, maar ik kon het niet laten om mijn kast te 'submitten', en guess what ? hij stond er bijna meteen op en ik kreeg een leuk mailtje van de maker !!!

met een leuke tip voor mijn eigen kast (wat ECHT een goeie tip is btw) en een interessant stukkie:
Anyway, thanks for the case, tell everyone u know that I WILL post basically anything (case wise) on the site.
dus als je een aangepaste kast hebt ??

erg leuk om even te gaan kijken als je je kast wil aanpassen, maar ook leuk om je kast te submitten.... (zodat anderen er naar kunnen kijken)

IK HEB HET IDEE DAT DIT EEN GROTE SITE GAAT WORDEN MENSEN !!!

(ps. heb zelf NIX met deze site te maken, maarja het is wel een leuk idee van die gast..)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

En wat was nou z'n tip?

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08 18:24
Vind site een beetje tegenvallen hoor!

Verwijderd

Topicstarter
de tip was dat het misschien een leuk idee was om een lampje in mijn kast te hangen, zodat het licht door de fan's naar buiten schijnt.. (schijnt heel spookachtig te zijn, door die draaiende fans)

daar had ik al eens over nagedacht, maar ik dacht dat je daar nix van zou zien dus heb ik het maar niet gedaan, maar nu ga ik het binnenkort toch proberen (met een NEON buis)

en jah ik weet dat de site nog niet zo spannend is, maar ze werken er hard aan (zoals ik aan den lijve ondervond :) )
dus als jullie nog een mooie kast hebben ?? ff e-mailen naar die gast