Wat natuurlijker nog het mooiste is aan dit alles is dat we met 250k voorstaan op de nummer 2 vandaag
Rc5-72 hitparade van 2004-06-23 Top 30 daily
Top 30 overall
RC5-72 Teams Daily
RC5-72 Teams Overall
Mijlpalen
|
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Rc5-72 hitparade van 2004-06-23 Top 30 daily
Top 30 overall
RC5-72 Teams Daily
RC5-72 Teams Overall
Mijlpalen
|
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
PSN
[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 24-06-2004 08:11 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Die blokken zijn toch maar 2 weken geldig? Dan zouden er wel ff heel wat bakken "vergeten" moeten zijn die 2 wekenFuncracker schreef op 24 juni 2004 @ 08:40:
Hmmm
Wilde net I'R Cow es even goed feliciteren, maar helaas is dat dus niet nodig.
Ik hoop dat jullie deze dude kunnen vinden.
Maar met zoveel leden in het subteam, kan het niet zijn dat er per ongeluk een andere langlopen bak (of beter: bakken) is leeggestort?
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Het is toch zo dat je niet langer dan 2 weken mag sparen! De geldigheid van de blocks heeft hiermee niks te maken!adamvansanten schreef op 24 juni 2004 @ 09:46:
[...]
Die blokken zijn toch maar 2 weken geldig? Dan zouden er wel ff heel wat bakken "vergeten" moeten zijn die 2 weken
*Correct me if I'm wrong*
[ Voor 12% gewijzigd door Pim. op 24-06-2004 10:06 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
[ Voor 33% gewijzigd door Thanatos op 24-06-2004 10:08 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
nop ik dus niet , ik geef het wel aan als ik als spook flusher aan de slag ga . Heb wel ooit ( vorig jaar ) een uurtje of wat rc5 gedaan voor ircow puur om te kijken wat die sgi's doen op rc5..Pim. schreef op 24 juni 2004 @ 10:04:
Ik heb ondertussen met Floppus gebeld en we denken aan de volgende dingen:
1. het is iemand met een ENORM park die voor I'R cow loopt te sparen en de RC5 regels niet kent en ons een pleziertje wil doen
Hier hoop ik natuurlijk op, dat iemand als bijv. Soulmaster dit doet... dan weten we waar het vandaan komt. en kan het gewaardeerd worden.
als het een hak zetten is .. rust hier maar 1 ding op ban/kick/rotschop/dreun op zijn kanus2. Iemand probeert I'R cow een oor aan te naaien door verkeerde blokken te flushen.
Ik ben bang dat het dit scenario is. Het kan natuurlijk met de illigale client of oude buffers gedaan worden.
IK WIL DIE PERSOON (mocht dit het zijn) HIERBIJ OPROEPEN ZICH TE MELDEN
Het is natuurlijk te vroeg voor conclussies maar Floppus en ik gaan, as we speak, op zoek naar het ip en de naam van de persoon die er achter zit.
*edit* voor de duidelijkheid, ik spreek op IRcow titel, niet als crewmember
Verwijderd
Neuh... wij sparen voor Wessie...HobbeS schreef op 24 juni 2004 @ 09:45:
Hmm... wat zou het geval kunnen zijn dan??
En NC is lekker aan het sparen voor de 7M??
Verwijderd
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
NC?Webgnome schreef op 24 juni 2004 @ 11:49:
[...]
maybe probeert hij/zei NC & DPC te naaien door deze actie.
Wij staan achter I'R Cow, maar toch hier los van hoorWebgnome schreef op 24 juni 2004 @ 11:49:
[...]
maybe probeert hij/zei NC & DPC te naaien door deze actie.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Dus het was iemand die voor jullie flusht?Witlof schreef op 24 juni 2004 @ 12:40:
Ik weet al wat het is. Het is iemand die Division Brabant probeerde te helpen met de race tegen die Duitsers. Nu dat Nederland op het EK doorgaat en Duitsland naar huis is er wat extra's geflushed alleen op het verkeerde email-adres
In iedergeval succes met dit 'probleem'
psst wij staan voor i'r cow hoorWessie schreef op 24 juni 2004 @ 12:20:
[...]
Wij staan achter I'R Cow, maar toch hier los van hoor![]()
Sterkte jongens met het vinden van deze lame idioot!
[ Voor 5% gewijzigd door MeneerKrab op 24-06-2004 15:41 ]
Je doet je naam wel eer aanAfwezig schreef op 24 juni 2004 @ 14:37:
Ik sta er niet bij![]()
http://stats.distributed....hp?project_id=8&id=429444
http://rc5dag.dsmarty.com/main.php?by=email
Had ik eindelijk weer eens de kans om in de top 30 te komen
Uhm, nee, helaas niet vandaar de
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Nee... die klopt niet
Niet gewoon de 'cheat' versie van RC5Pim. schreef op 24 juni 2004 @ 16:37:
[...]
Nee... die klopt niet
ga eens uitrekenen wat je voor 300K aan wu's nodig hebt aan machines:
AMD2400+ doet 150 per dag (24/7) dat is dan 2000 bakken om dit in één dag te doen.
Nu ga ik er vanuit dat een bedrijf maar 8 uur vol aan het werk is (workstations) dus heb je al 6000 van die bakken nodig. Een redelijk bedrijf heeft denk ik zo'n 100 machines dat zou betekenen dat, als dit legitiem was, dat iemand 60 dagen heeft gespaard..... dat zie ik niet gebeuren, dus actueel zullen ze niet zijn.
Ook als je een freak bent die de moeite neemt om zoveel bakken te assimileren dan wil je wel credit voor je werk en maak je jezelf kenbaar
Dus ik denk dat er iemand dik loop te dubbelflushen of een illigale client verspreid heeft
Dupes worden er bij dnet toch uitgefilterd ? Of staat die optie momenteel uit ?Pim. schreef op 24 juni 2004 @ 16:37:
[...]
Dus ik denk dat er iemand dik loop te dubbelflushen of een illigale client verspreid heeft
Op dat eerste doelde ik dus ookPim. schreef op 24 juni 2004 @ 16:37:
<..>
Ook als je een freak bent die de moeite neemt om zoveel bakken te assimileren dan wil je wel credit voor je werk en maak je jezelf kenbaar
Dat dacht ik ook dus dubbel zullen ze niet zijn volgens mij. We zien het wel wat het is/was. Als het bekend is zal het wel ergens gepost worden want ik denk dat er wel meer mensen willen weten hoe dit nu zitParaNoiMia schreef op 24 juni 2004 @ 16:40:
[...]
Dupes worden er bij dnet toch uitgefilterd ? Of staat die optie momenteel uit ?
Bij m'n vorige flush van 1000 stond ik er wel in. Ik heb niets veranderd, dus ik verwacht dat ik nogsteeds member ben van DPCdamster schreef op 24 juni 2004 @ 14:46:
Heb je je wel aangemeld bij dnet?? als member van de dutch powercows?
[ Voor 13% gewijzigd door Afwezig op 24-06-2004 17:24 ]
Snaaien moet kunnen voor het "eten"Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 16:42:
Kom op mensen, laat de speculaasjes nog ff in de doos tot er feiten boven tafel zijn.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
http://stats.distributed....3&source=y&low=1&limit=30Afwezig schreef op 24 juni 2004 @ 17:21:
[...]
Bij m'n vorige flush van 1000 stond ik er wel in. Ik heb niets veranderd, dus ik verwacht dat ik nogsteeds member ben van DPC
-edit-
zie :
[rml][ RC5-72] hitparade van 23 mei[/rml]
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Haal jij 'es snel 'leader' onder je avatar vandaan, Team Aggression heeft geen leadersX-G schreef op 24 juni 2004 @ 10:32:
Jah, zo'n flush lijkt het wel
een 'joepie-we-zijn-door-naar-de-kwart-finale' flush
Volgens mij heb jij nog nooit van RedEvil en Visje gehoordVerwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 11:39:
ik vraag me af op welke manier de mogelijke ondermijner baat heeft bij zo'n actie.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 20:45 ]
Verwijderd
Nopes.... (die zijn toch niet van RC5-72)?Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 20:42:
[...]
Haal jij 'es snel 'leader' onder je avatar vandaan, Team Aggression heeft geen leaders... en een oprichter ben je ook niet
[...]
Volgens mij heb jij nog nooit van RedEvil en Visje gehoord
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Verwijderd
weird0 schreef op 24 juni 2004 @ 22:29:
vind et maar vaag
en we weten 100% zeker dat het niet, net zoals laatst achtergebleven blokken zijn die er even door d.net zijn doorgehaald ??
heeft d.net trouwens al iets laten weten ??
Ja, d.net vraagt of de speculaasjes nog ff in de doos mogen blijven, er wordt aan gewerktVerwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 16:42:
Kom op mensen, laat de speculaasjes nog ff in de doos tot er feiten boven tafel zijn.
Verwijderd
Precies... S.T-Nicolaas is nog lang niet in 't landVerwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 22:48:
[...]
[...]
Ja, d.net vraagt of de speculaasjes nog ff in de doos mogen blijven, er wordt aan gewerkt
Die hebben ooit voor een slechte reputatie van een bepaald DPC-subteam gezorgd en ook een ander subteam bezeken (meerdere malen). Ik noem geen team-namen, aangezien ik van Floppus èn d.net stil moet zijn... psst, ik heb alweer teveel gezegd
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 20:42:
[...]
Haal jij 'es snel 'leader' onder je avatar vandaan, Team Aggression heeft geen leaders... en een oprichter ben je ook niet
ach je mag best beginnen over die auto install hidden clients in een mooie msn emicon pack denkik hoorVerwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 23:52:
Die hebben ooit voor een slechte reputatie van een bepaald DPC-subteam gezorgd en ook een ander subteam bezeken (meerdere malen). Ik noem geen team-namen, aangezien ik van Floppus èn d.net stil moet zijn... psst, ik heb alweer teveel gezegd
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Dat het script nog niet goed werkte wist ik! Hieraan heb ik de gehele avond gewerkt. En de eerste resultaten zijn goedAfwezig schreef op 24 juni 2004 @ 17:21:
[...]
Bij m'n vorige flush van 1000 stond ik er wel in. Ik heb niets veranderd, dus ik verwacht dat ik nogsteeds member ben van DPC
-edit-
zie :
[rml][ RC5-72] hitparade van 23 mei[/rml]
Verwijderd
Ik denk ook niet dat iemand speculeerde naar die desbetreffende personen, eerder is er niet bekend hoe het dergelijke mensen een 'kick' kan geven om binnen dit project als mede DPC-er een SubTeam èn DPC zelf in gevaar te brengen wat betreft reputatie en disqualificatie.BredeP schreef op 25 juni 2004 @ 00:58:
Ben benieuwd of er al meer bekend is. Nou ja, ik hoor anders Floppus wel even weer uit dit weekend, maar het blijft een kutstreek. Dat "foefje" van die knuppels met die emoticon-pack, lijkt me trouwens niet echt haalbaar. Het is ineens, meteen een megafluts van bijna 400K. Zoals al eerder aangegeven zou je daarvoor ongeveer 6000 AMD 2400+ procs voor ongeveer 8 tot 10 uur moeten laten werken... Lijkt me niet waarschijnlijk...
Nou zo ondenkbaar is het imo niet. Als die clients staan in gesteld om naar een specifieke proxy te flushen en die proxy 'toevallig' eergisteren weer eens een keer opgestart werd na x maanden, dan zou het nog best wel eens kunnen hoorBredeP schreef op 25 juni 2004 @ 00:58:
Ben benieuwd of er al meer bekend is. Nou ja, ik hoor anders Floppus wel even weer uit dit weekend, maar het blijft een kutstreek. Dat "foefje" van die knuppels met die emoticon-pack, lijkt me trouwens niet echt haalbaar. Het is ineens, meteen een megafluts van bijna 400K. Zoals al eerder aangegeven zou je daarvoor ongeveer 6000 AMD 2400+ procs voor ongeveer 8 tot 10 uur moeten laten werken... Lijkt me niet waarschijnlijk...
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Nee, ik ben geen leader... ik ben alleen een proxybeheerder en een Founder (samen met Hero).X-G schreef op 25 juni 2004 @ 11:18:
Heja, al iets bekend erover?
En noRk, je begrijpt de interpertatie weer niet hé.. Team Aggression Leader (SoB) jij van RC5...
Maar goed haal het wel weg
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
PSN
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq