Voor DHZ monitor reparatie.

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-07 19:33
Mijn monitor(LG Studioworks 77M) heeft gister zijn laatste adem uitgeblazen.

Heb hem opengemaakt en na wat zoek werk heb ik gevonden wat er aan de hand was. De TDA4866 ic is gaan hemelen.

Als je de steker in de stopkontakt stak hoorde je de relais kliken. Tussen dat kliken door hoorde ik een soort piepend/fluit toon.

Toen ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe IC. Ik ben op de site uitgekomen van een bedrijf in Zeist.

www.powercomponents.nl

Zij hebben echt alle denkbare onderdelen die je nodig kan hebben. Van Flyback transformators tot knopjes Ic's en led's.

Mijn tip is als je iets zoekt voor je monitor die je zelf aan het maken bent zoek daar maar eerst. Heel veel onderdelen en componenten

offtopic: DIT IS GEEN RECLAME OF SPAM! IK WERK DAAR NIET! IK HEB HELEMAAL NIKS MET DAT BEDRIJF TE MAKEN

Ach ja..........

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 19:32

Tux

En werkt je monitor alweer? :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Sorry dat ik het zeg maar dit:

offtopic: DIT IS GEEN RECLAME OF SPAM! IK WERK DAAR NIET! IK HEB HELEMAAL NIKS MET DAT BEDRIJF TE MAKEN

Maakt het er niet echt geloofwaardiger om, vind trouwens vreemd dat je voor een probleem dat reeds opgelost is een topic opent. Misschien handig als je een compleet fotoverslag post, dan hebben andere mensen er nog iets aan.

Canon Digital Ixus V3

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-07 19:33
Aan een compleet fotoverslag heb je niks

Er valt echt heel weinig te zien. (enige digicam die ik heb zit op mijn nokia. Dat zal dus niet werken.)

Het gaat mij niet om het oplossen van een probleem. Dat heb ik zelf al gedaan.

Wat ik hiermee wil is gewoon een stukje informatie geven voor mensen die net als ik zelf met hun eigen monitor aan de slag gaan.

En nogmaals: Enige band die ik met dat bedrijf heb is dat ik daar een klant ben.

Nee Mijn scherm doet het nog niet. Ga morgen pas de IC ophaalen.
Dus ik weet pas morgen of dat het gaat helpen

Ach ja..........

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er staat hier geen oplossing, die 'informatie' zie ik dus niet zo. De link wel. En iedere Tweaker die de GoT Huisregels kent is in staat zelf die link te vinden mbv Google.

Meerwaarde 0,0 dus, en ondanks de disclaimer komt dit spammerig over. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.