Toon posts:

[Alturion] CPU load 100% bij herberekenen route *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoihoi...
volgende probleempje:
ik beschik over Alturion 5.2. Ben ik zeer tevreden over, op dit punt na:
als ik een route bereken, en me laat navigeren, werkt het goed. Maar als ik dan een route herbereken, dan heb ik een continue processorload van 100%. Dit is natuurlijk desastreus voor de batterij van m'n laptop, die is dan veel sneller leeg. Het navigeren als alles goed gaat, vraagt een 6% processor load.
Wat gaat er fout?
en meer nog, hoe los ik het op?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
De reden dat ik reageer: titel afgemaakt & ontschreeuwt

Het is alturion.exe (oid) die de load trekt? Check natuurlijk of er updates, patches zijn te downloaden en installeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Er is een 5.3 update beschikbaar.
Hier kan je de auto-update voor gebruiken.

Het zou kunnen liggen aan je virusscanner.
Exclude de map van Alturion eens in de opties van je virusscanner.

Mocht dit niet helpen dan zou ik je aanraden even contact met ze op te nemen.

H. van Achterberg
Allvision
Alturion Authorized Reseller

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Coolhva: is het dan niet handiger om gewoon met Alturion zelf contact op te nemen? Maar ik heb liever dat ook wij er van kunnen leren ipv. dat je verwijst naar toevallig je "eigen" winkel waar het wordt verkocht ;)

Maar als er een 5.3 is, is die installeren wel erg vanzelfsprekend ja.
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 00:13:
5.3 installeren is vanzelfsprekend?
dus als er een nieuwe versie is, dan mag het oude gerust brak zijn...?beetje krom, nietwaar...
Nee zeker niet: if it ain't broke, don't fix it. (Beveiligingsupdates buiten beschouwing gelaten). Maar als ik een probleem heb, kijk ik wel even naar patches en updates ;)

[ Voor 42% gewijzigd door F_J_K op 25-06-2004 06:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
5.3 installeren is vanzelfsprekend?
dus als er een nieuwe versie is, dan mag het oude gerust brak zijn...?beetje krom, nietwaar...

maar kom, we zullen er eens naar kijken :)

@ Coolhva: die moet ik eens prberen... ik heb norton antivirus... (maar dan begrijp ik niet waarom alturion zoveel vreet... :s