Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Gratis telefoon bij Orange ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou die regel ging wel heel goed op voor mij, en anderen.

Orange heeft het sms tarief vanuit het buitenland verhoogd.
Zomaar, zonder toestemming, aankondiging of wat dan ook.

Ik was het hier dus niet mee eens, ik heb immers een contract en heb hier niet voor getekend. Heb er een belletje over gegeven naar Orange en daarna een brief gestuurd.

Nu is mijn contract voortijdig beeindigd, zonder verdere kosten, en ik heb m,n telefoon ( e700 ) voor niks :)

Als ik nu een echte bastard ben, sluit ik vandaag een nieuw Abbo af bij Orange, en kan ik weer iets nieuws uitkiezen :D

Wellicht een tip voor de medeforumers hier die ook gebruik maken van een Orange abbonement.

Verwijderd

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:26
Erhmm.. al eens gezocht?
[rml][ Orange] Nieuwe tarieven- deel 2[/rml]/
[rml]We Are Borg in "[ Orange] Nieuwe tarieven?"[/rml]
Super actie bij Belcompany met Orange

Ten tweede is de vervaldatum al geweest..

TR

[ Voor 86% gewijzigd door Krypt op 23-06-2004 23:50 ]

Pvouput live

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
kom je soms net uit de winterslaap? 8)7

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit is wel erg schofterig andere tweakers aanzetten tot abbo's en dan Orange killen op, zonder toestemming aankondigen van het verhoging van het sms tarief.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het geld natuurlijk alleen als je als een abbo hebt.

Verder is er niks schofterigs aan.
Je tekend voor iets, en dan moeten ze het niet zonder toestemming gaan veranderen.

Dat is pas schofterig.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Je kan niet opnieuw aanvragen hoor, je moet voor 15 mei ofzo hebben aangevraagd om op deze manier mee te kunnen handelen.

Ceci n'est pas une signature!

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 16:39

Akerboom

Codito, ergo sum

Ben je wel je nummer kwijt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 23:44:
Nou het stond anders in koeieletters onder je factuur,.. maar alla dit topic zal toch een vroege dood sterven. :O

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als ik nu een echte bastard ben, sluit ik vandaag een nieuw Abbo af bij Orange, en kan ik weer iets nieuws uitkiezen :D
Alleen gaat dat niet op. Als je nu weer een abonnenemt bij orange probeert te nemen, dan zal hij afgewezen worden, en is er zelfs een kans dat je alsnog afsluitkosten en een afkoopsom moet gaan betalen. Door dit te doen geef je namelijk toe dat je het opeens wel eens bent met de wijziging in de tarieven, en kunnen ze dus de schade alsnog op je komen verhalen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:25
En bovendien ben je nu al te laat, je had 1 maand de tijd na bekendmaking van de verhoging en die termijn is al verstreken.
En zoals gezegd is dit al uitgebreid aan bod gekomen op GoT:
[rml][ Orange] Nieuwe tarieven?[/rml]
[rml][ Orange] Nieuwe tarieven- deel 2[/rml]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:26
Waarom dat?
Ik heb mijn abo opgezegt en om laten zetten naar een Ready; toen een nieuw abo afgesloten (die aanbieding bij BC) en toen mijn beltegoed opwast mijn oude nummer (wat dus omgezet is naar Ready) over laten zetten naar mijn nieuwe abo. Oude sim was afgelosten en niet meer geldig en bel nu met mijn nieuwe abo met mijn oude nummer..

Maar dat staat ook al in het andere topic..

[ Voor 7% gewijzigd door Krypt op 23-06-2004 23:57 ]

Pvouput live

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Nou die regel ging wel heel goed op voor mij, en anderen.

Ik was het hier dus niet mee eens, ik heb immers een contract en heb hier niet voor getekend. Heb er een belletje over gegeven naar Orange en daarna een brief gestuurd.

Nu is mijn contract voortijdig beeindigd, zonder verdere kosten, en ik heb m,n telefoon ( e700 ) voor niks :)

Wellicht een tip voor de medeforumers hier die ook gebruik maken van een Orange abbonement.
Dude, de search-functie werkt goed hoor, dus gebruik hem dan ook |:(

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Krypt schreef op 23 juni 2004 @ 23:57:
Waarom dat?
Ik heb mijn abo opgezegt en om laten zetten naar een Ready; toen een nieuw abo afgesloten (die aanbieding bij BC) en toen mijn beltegoed opwast mijn oude nummer (wat dus omgezet is naar Ready) over laten zetten naar mijn nieuwe abo. Oude sim was afgelosten en niet meer geldig en bel nu met mijn nieuwe abo met mijn oude nummer..

Maar dat staat ook al in het andere topic..
dat is idd wel sneaky :)

had ik niet aan gedacht... dacht dat als je het er niet mee eens was je gewoon het contract verbreekt en dus je nummer kwijt was. Maar jij bent wel bij Orange gebleven maar dan pre-paid. Slim :)

Verwijderd

TormentoR schreef op 24 juni 2004 @ 00:03:
[...]

dat is idd wel sneaky :)

had ik niet aan gedacht... dacht dat als je het er niet mee eens was je gewoon het contract verbreekt en dus je nummer kwijt was. Maar jij bent wel bij Orange gebleven maar dan pre-paid. Slim :)
Zit nu bij T-mobile met een vette Siemens M65,.. nog slimmer >:)

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 00:06:
[...]

Zit nu bij T-mobile met een vette Siemens M65,.. nog slimmer >:)
maar wel met een ander nummer neem ik aan?!

Daar ging het mij nou net om

Verwijderd

nee tuurlijk niet,.. van free20 naar Ready naar T-Mobile ;)
Pagina: 1