Toon posts:

gamen met een dual

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zag daarnet in een topic staan dat gamen en dual processor niet samengaan, ik ben van plan een dual te kopen omdat ik met zware 3d-pakketten teken. Maar ik wil ook kunnen blijven gamen dus kan dit echt niet samen of heeft de dual dan gewoon geen meerwaarde met gamen want met een enkele 2400+ kan k in principe ook alle spellen spelen.

reacties graag ook sturen naar ... b.v.d.

[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 23-06-2004 23:53 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gamen op een dual gaat heel goed. Ik heb ook tijden een dual gehad en daarop gegamed en dat gaaf nooit problemen. Misschien dat het wat sneller gaat op een nforce chipset dan bijvoorbeeld een mpx chipset.

Heb hier zelf een tyan tiger mpx gehad (en die hoop ik redelijk snel weer terug te krijgen( en dan gaan we weer lekker gamen op dat ding. Dat games maar 1 proc gebruiken maakt weinig uit, werken doet het toch.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Euhh, GoT is een discussieforum. Dus je kan in dit topic discusseren over je problemen of dergelijke en we gaan je niet alle antwoorden mailen. En kan je niet in dat topic dan gewoon verder gaan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry welk topic is het dan?? maar heb mijn antwoord eigenlijk al dus admin je mag m sluiten of verwijderen of wat je er ook mee wilt doen...

Verwijderd

reportje gedaan

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Misschien werd er in dat topic bedoeld dat je geen voordeel hebt met het grootste deel van de spellen als je een dual cpu computer hebt, maar dat het niet samengaat is onzin :)

The devil is in the details.

Pagina: 1