Toon posts:

4 games voor weinig:)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gister ff in de Blokker, en zag daar een gamespack liggen met 4 games erin.

- Unreal
- Total Annihiliation
- Abe's Oddysee
en nog iets :)

Voor 20 piek... lijkt me ook wel geinig? Ik ga het zelf niet kopen, ik zoek andere games, maaruh 5 piek per spel en een mooie doos er omheen..
Leuk kerstcadeautje voor iemand, als je niet veel geldjes hebt :)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

Verkopen ze ook games bij de Blokker? Hmm toch maar eens naar binnen stappen dan :)

"I sit in my room and imagine the future."

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Alleen met Unreal en Total Annihilation ben je al WEKEN bezig ;).. Lijkt me wel een lekkere prijs ;)

Verwijderd

Topicstarter
Unreal had ik zelf al voor 5 gulden bij de Free Record Shop, nu kost ie weer 15 piek.
Ik moet nog even Codename Eagle kopen voor 13 piek.. misschien morgen even snel kijken in Utrecht, als daar nog een koopzondag is. Had 'm een keertje geinstalleerd op m'n HD.. de CD was van m'n zwager, maar ik wil 'm zelf gewoon hebben want het spel is retegaaf in multiplayer. Veel bladen en mensen zeiken het spel af, maar echt... dit is gewoon realistisch multiplayen! :)

Maar de rest van de games in dit pakket van Blokker vind ik zelf niets. Heb ik al (gehad), of geen reet aan.
Unreal draait zelfs slechter op mijn Viper 770 TNT2 dan Unreal Tournament :)

Maar wat ik ook wel eens doe voor de gein, gewoon wat winkeltjes aflopen, vaak hebben ze spellen tussen de 10 en 40 gulden welke echt heel goed zijn, en niet eens zo oud...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Voor unreal moet je wel de goeie patch hebben, dan zou die zoals UT moeten draaien

Verwijderd

Abe's Odyssey is ook heel tof!
Zeker een aanrader!

Verwijderd

He JK_at_Work

Als je je logootje ff klein maakt dan laad het wat makkelijker.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
wat je welke winkel cheap is?

geen geintje, maar de Intertoys hiero in schagen is altijd rete goedkoop! alleen de echte nieuwe spellen zijnd dan duur, maar de iets oudere, die je gewoon bij je collectie wilt hebben zijn meestal rond de 20/10 piek!

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 20:03 schreef Mister_X het volgende:
wat je welke winkel cheap is?

geen geintje, maar de Intertoys hiero in schagen is altijd rete goedkoop! alleen de echte nieuwe spellen zijnd dan duur, maar de iets oudere, die je gewoon bij je collectie wilt hebben zijn meestal rond de 20/10 piek!
Eerst een kopietje. En als hij goedkoop is het orgineel.

Scheelt tering veel geld man.

Maar dit doe ik neit. ;)
Pagina: 1