[XP] Crasht, hoe uit te zoeken waardoor?

Pagina: 1
Acties:

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:59

Maasluip

Kabbelend watertje

Topicstarter
Mijn XP wil nog wel eens crashen bij het opstarten. Waardoor is niet duidelijk, maar ik krijg als hij wel goed opstart wel eens zo'n 'Error Reporting' dialoogje dat Firefox opent en een pagina bij Microsoft laat zien. Op die pagina staat dan 'a device driver installed on your system caused the problem, but we cannot determine the precise cause.'
Ja, leuk en aardig, maar daar heb je dus niets aan.
Is er geen mogelijkheid om uit te zoeken welke device driver het probleem veroorzaakt? Dan kan ik tenminste eens kijken of daar een nieuwere (of oudere) versie voor te vinden is!

Signatures zijn voor boomers.

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 23:52

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

heb je al in de eventvwr gekeken of er daar een error melding in staat met meer informatie?

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• Zuig

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Maasluip zijn pc is denk ik nu helemaal overleden :z

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Topicstarter
Ben er nog wel :Y) heb alleen even geen tijd gehad om in de eventlog te kijken (lees: zat maar 1/2 uur achter de PC waarin XP me trakteerde op 1GB geheugengebruik en het dumprep proces dat totaal van de slag leek, en probeer je PC maar eens af te sluiten als hij constant staat te swappen in een 256MB pagefile)

• Zuig

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Wat is er dan belangrijker dan computeren :+

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Topicstarter
Huis poetsen, boom omzagen (het was de boom of de schutting) en een paar kuub grind scheppen was even belangrijker 8)

In de eventlog staat weinig spannends. De enige echte fout die ik kan vinden staat in de system log en luidt:
Error code 0000000a, parameter1 0000000c, parameter2 000000ff, parameter3 00000000,
parameter4 80523912.

Pagina: 1