Toon posts:

[CASE] Via Epia Mini-ITX case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Puur uit luiigheid, en onvrede over m'n eigen knutselwerk, ben ik op zoek naar een behuizing voor een Via Epia V-10000, exact een M-10000, maar dan met SD-RAM in plaats van DDR-RAM en maar één IDE poort.

Helaas werkt de search niet (ik kan zelfs athlon intikken en hij vind nog niets), anders was ik allang zo ver geweest.

Laatst zag ik op de bestellijst van een groothandel de Via Sereneti (dat was hem geloof ik), voor een zacht prijsje, met goeie reviews, en precies wat ik wou, alleen die is nu nergens meer te vinden. Alternate had hem tot voor kort ook.

Dit is wat deze kast allemaal had:
[ulist]
• Compact design
• PCI slot riser met ondersteuning voor één PCI slot (vouwt als het ware net boven de IO/shield)
• Ondersteuning voor één 5¼" bay, en één 3½" bay, die nog super makkelijk met de IDE kabel gingen ook, handig, met maar één IDE poort.
• (geloof ik) 125Watt voeding.
[/ulist]
Weet iemand deze kast ergens te vinden, of iets gelijkssoortigs, in Nederland? Het is érg belangrijk dat het ECHT mini-ITX is, en dat er ruimte is voor een normale harde schijf en DVD-ROM speler. Zo compact mogelijk, en toch niet duur. (de sereneti was €55 inkoop, voor een mini-ITX kast erg goedkoop. Ik geloof zo'n €75 verkoop).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 20:01 . Reden: Vergeten een tagje te sluiten, en per ongeluk gequote IPV edit ]

Verwijderd

Topicstarter
(chips, reply IPV edit)

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 23:12 . Reden: waarschuwing van die gast onder me ]

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 12:27
Volgens mij mag je SH*T niet zeggen hiero,
maja kan gebeuren delletje dus

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-05 20:38

s3n

http://www.myelectronics.nl/en-us/dept_103.html

Kijk eens of er hier wat voor je tussen zit

Verwijderd

Topicstarter
Oh! Ze hebben de Sereniti!!! *bookmark en uitzoeken of die shop betrouwbaar is

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
De search werkt prima, je moet alleen onthouden dat je _geen_ hoofdletters gebruikt :)

Er zijn ongeveer 21937 resultaten, verdeeld over 439 pagina's.
Er is gezocht op: athlon

Verwijderd

Topicstarter
Das dan nu. FF kijken... Waarempel! Vanavond maar eventjes aan de binnenkant van m'n ogen kijken of ik nog wat kan vinden

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 23:46:

uitzoeken of die shop betrouwbaar is
Zeker weten! Goede shop. Heb er een Epia Nehemiah 1Ghz, geheugen en een kastje besteld en had het 2 dagen later in huis. Toen het bordje een DOA bleek te zijn, was dat binnen een paar dagen geregeld.

Maar dat hoort eigenlijk in de shop survey, ;).
Pagina: 1