Toon posts:

[msn]Wanneer nou eens steeds mn zelfde icoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Misschien dat jullie het weten. Ik kom er niet wijs uit. Ik heb msn..zoals bijna iedereen duh, maar het probleem is ik heb iets van 6 icons staan in mn icons lijst. Een tijgertje, een biertje en wat andere dingen welke ik als display icon gebruik. Nu is het zo dat bij elke keer dat ik reboot en msn inschrijft ik steeds een ander icoon krijg. Op zich meer een luxe probleem maar ik heb icoontjes als TV, Schijten, Wandelen, Werken enz. En die moeten ook niet elke keer veranderen. Wie o wie heeft dit ook en weet de oplossing. Speelt eigenlijk al langere tijd!

Verwijderd

Gewoon msn 6.1 weer installeren dan heb je er geen last van bij 6.2 wel :)

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 21:44
heb er bij 6.2 ook gene last van?

Verwijderd

Msn al eens opnieuw geinstalled dan.... gewoon contactpersonenlijst ff opslaan en msn opnieuw installen dan zal het wel verholpen zijn denk ik? en ja ik heb ook 6.1 en geen 6.2, 6.1 is ook nog goed genoeg toch? :)

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:31:
Msn al eens opnieuw geinstalled dan.... gewoon contactpersonenlijst ff opslaan en msn opnieuw installen dan zal het wel verholpen zijn denk ik? en ja ik heb ook 6.1 en geen 6.2, 6.1 is ook nog goed genoeg toch? :)
Contactpersonenlijst hoef je niet eens op te slaan, omdat het op de server van MSN staat.

Verwijderd

eghie schreef op 23 juni 2004 @ 20:14:
[...]

Contactpersonenlijst hoef je niet eens op te slaan, omdat het op de server van MSN staat.
ohw wist ik niet eens, nou ik zou t voor de zekerheid toch doen :)

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan maar het lukt me niet elke keer krijg ik ander icoontje :).. kan het met plus te maken hebben?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:24
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 13:54:
al gedaan maar het lukt me niet elke keer krijg ik ander icoontje :).. kan het met plus te maken hebben?
laatste versie van plus al geinstald (3.0....) :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Check je privacy-instellingen eens. Als je 'Dit is een openbare computer, dus sla mijn adresboek niet hier op.' inschakelt werken je schermafbeelding weer op de correcte manier.
Pagina: 1