ik probeer een xvid film te coderen naar svcd zodat ik deze kan branden en op dvd speler kijken.
ik heb al heel wat forum topics hier op got gevonden en op doom9 ook, maar kon mijn probleem niet vinden.
ik probeer dus de .avi(xvid) coderen naar svcd met het programma dvd2svcd, als encoder heb ik tempgenc gekozen in dvd2svcd Zodra ik de avi inlaad en klik op go! begint ie met de audio dit gaat allemaal goed totdat tempgenc opgestart word.
Tempgenc geeft dan een foutmelding:
The resolution of the video is illegal
> The windows size needs to be se to be set between 8x8 and 4088x4088
> The width and height of window needs to be multiple of 8
Ik heb het idee gekregen dat dit door xvid komt ,omdat die een andere video resolutie heeft dan .avi zonder xvid codec..
Weet iemand wat hier mis is,
ik heb al heel wat forum topics hier op got gevonden en op doom9 ook, maar kon mijn probleem niet vinden.
ik probeer dus de .avi(xvid) coderen naar svcd met het programma dvd2svcd, als encoder heb ik tempgenc gekozen in dvd2svcd Zodra ik de avi inlaad en klik op go! begint ie met de audio dit gaat allemaal goed totdat tempgenc opgestart word.
Tempgenc geeft dan een foutmelding:
The resolution of the video is illegal
> The windows size needs to be se to be set between 8x8 and 4088x4088
> The width and height of window needs to be multiple of 8
Ik heb het idee gekregen dat dit door xvid komt ,omdat die een andere video resolutie heeft dan .avi zonder xvid codec..
Weet iemand wat hier mis is,