Toon posts:

[6600] trillen bij bericht als hij op "stil" staat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

dus ik wil dat m'n nokia 6600 zou trillen als hij op profiel "stil" staat, bij het binnenkomen van een bericht
ofwel kies je als berichttoon"uit", maar dan trilt 'm niet
ofwel kies je een beltoon en dan trilt 'm wel maar maakt 'm ook een geluid (wat niet de bedoeling is)
is er een mogelijkheid om 'm op "stil" én te doen trillen én géén geluid te maken (bij binnenkomst bericht)

thanx!!
PS : nog iets: is het mogelijk om géén achtergrond in te stellen, dus enkel blanco achtergrond?
thanx!!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
ik heb hier ook naar moeten zoeken , maar hij staat beschreven in het grote nokia 6600 topic , misschien de moeite waard om dat door te lezen cq zoeken !

Verwijderd

Topicstarter
Ghostface schreef op 23 juni 2004 @ 18:53:
ik heb hier ook naar moeten zoeken , maar hij staat beschreven in het grote nokia 6600 topic , misschien de moeite waard om dat door te lezen cq zoeken !
dat heb ik gedaan maar dat topic is zo groot dat ik de oplossing niet vind :(
PLEASE help me

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:51:
hallo

dus ik wil dat m'n nokia 6600 zou trillen als hij op profiel "stil" staat, bij het binnenkomen van een bericht
ofwel kies je als berichttoon"uit", maar dan trilt 'm niet
ofwel kies je een beltoon en dan trilt 'm wel maar maakt 'm ook een geluid (wat niet de bedoeling is)
is er een mogelijkheid om 'm op "stil" én te doen trillen én géén geluid te maken (bij binnenkomst bericht)

thanx!!
PS : nog iets: is het mogelijk om géén achtergrond in te stellen, dus enkel blanco achtergrond?
thanx!!
RTFM! >:)

Dit staat echt allemaal in de handleiding van dat leuke ei-vormige beestje van je beschreven. Je kunt background uitzetten en bij profielen je tril en geluidsinstellingen wijzigen. En doe ff iets aan je Nederlands ;) Succes :P

Verwijderd

Topicstarter
Stinger666 schreef op 23 juni 2004 @ 19:00:
[...]

RTFM! >:)

Dit staat echt allemaal in de handleiding van dat leuke ei-vormige beestje van je beschreven. Je kunt background uitzetten en bij profielen je tril en geluidsinstellingen wijzigen. En doe ff iets aan je Nederlands ;) Succes :P
ik heb zowel de handleiding geraadpleegd als in het grote 6600-topic gezocht vooraleer ik mijn topic geopend heb, dus AUB help mij!
ik weet dat geluid en tril instellingen via "profielen" moet" (dat zou je ahv. mijn post moeten begrijpen)! maar ik krijg 'm niet zoals ik wil, da's het probleem

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Probeer het in het grote 6600 topic, ik heb dit beestje niet, maar als het is zoals bij elke Nokia kun je de achtergrond wit krijgen door bij Display eigenschappen background 'Off' te zetten en in je stille profiel de tril stand van je batterij aan te schakelen. Lijkt me erg voor deh and liggend en anders ga je eens ontdekken dat deze Nokia meer kan dan alleen bellen en elk menutje uitpluizen. ;)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 17:40
Dit is inderdaad een slecht iets ja. Maarrrr, als je even gezocht had, was je erachter gekomen dat een stukje stilte opnemen ook volstaat :)
Gewoon met je geluidsrecorder van je mobiel/PC stukje 'niks' opnemen en vervolgens als signaal instellen in je Stil profiel.
Pagina: 1